Igor Zgrabljić
Aktualno

Igor Zgrabljić je okrepil vodstveno ekipo Coca-Cole HBC Adria

Igor Zgrabljić je avgusta 2024 prevzel položaj direktorja oddelka za korporativne zadeve in trajnost pri Coca-Coli HBC Adria, ki vključuje tudi poslovanje v Sloveniji.

Kot pravijo v podjetju, bo zaradi bogatih izkušenj v javni politiki, korporativnih zadevah in zagovorništvu na področju regulative nedvomno okrepil vodstveno ekipo. Sam trdi, da se bo »z vso predanostjo posvetil nadaljnjemu izboljšanju doseganja strateških ciljev, komunikacije in programov trajnosti na trgih v regiji« in dodaja: »Prepričan sem, da bomo s stalno zavezanostjo razvoju lokalnih skupnosti, skrbi za dobrobit naših zaposlenih in krepitvi sodelovanja z našimi partnerji tudi v prihodnje dosegali pomembne uspehe na vseh treh trgih.«

Zgrabljić je sicer manager z dolgoletnimi mednarodnimi izkušnjami na vodstvenih položajih v različnih gospodarskih sektorjih. Svojo kariero je začel v povezavi z odnosi z javnostmi in svetovanjem v menedžmentu, nato pa se popolnoma posvetil projektom na področju javnih zadev in svetovanju tujim vlagateljem ter multinacionalnim podjetjem. Pred prihodom v Coca-Colo HBC Adria je delal kot vodja za vladne zadeve in javne politike v družbi Google za Srednjo in Vzhodno Evropo. Tam je bil zadnjih pet let odgovoren za izvajanje strategije javne politike in angažiranja podjetja v Jugovzhodni Evropi.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji