k
Aktualno

Igor Gajster prevzel vodenje družbe TSmedia

Vodenje družbe TSmedia je v četrtek, 15. decembra, za naslednja štiri leta prevzel Igor Gajster, ki je bil pred tem v družbi direktor prodaje.

Igor Gajster ima več kot 20 let izkušenj na področju prodaje oglasnega prostora na različnih medijih, tekom celotne kariere je deloval v Skupini Telekom Slovenije. Svojo kariero je začel v prodaji oglasnega prostora v takratnem podjetju SiOL, kjer je kasneje prevzel vodenje prodaje ključnim kupcem. V letu 2012 se je kot namestnik direktorice prodaje pridružil novonastali televiziji Planet TV, v  letu 2019 pa kariero nadaljeval v družbi TSmedia, kjer je bil odgovoren za področje prodaje.

»TSmedia bo še naprej usmerjena v razvoj novih inovativnih digitalnih produktov, s čimer bomo oglaševalcem in ostalim partnerjem tudi v prihodnje zagotavljali napredne storitve in priložnosti za nagovarjanje različnih ciljnih skupin. Skupaj s sodelavci bomo utrjevali in nadgrajevali položaj TSmedie na slovenskem medijskem trgu ter dokazali, da smo multimedijsko podjetje, ki lahko zadovolji oglaševalske potrebe še tako zahtevnega naročnika,« je ob imenovanju na mesto direktorja TSmedia poudaril Igor Gajster, ter dodal, da bo nadaljnji razvoj družbe TSmedia temeljil predvsem na krepitvi spletnega medija Siol.net, zunanjih digitalnih zaslonov (DOOH), poslovnega imenika Bizi in ciljanega TV-oglaševanja na platformi NEO Telekoma Slovenije.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji