Wise.Blue
Aktualno

Httpool z lastnim orodjem nadgradil partnerstvo s Twitterjem

Digitalna medijska agencija Httpool se z orodjem Wise.Blue pridružuje uradnemu partnerskemu programu za učinkovitostno oglaševanje.

Mikroblogerska platforma Twitter je s tvitom Wise.Blue potrdila kot partnerja na področju učinkovitostnega oglaševanja. Httpool je sicer Twitterjev zastopnik na okrog 30 trgih v Evropi in v Aziji. »Z razvojem orodja Wise.Blue smo naredili korak naprej in se pridružili elitni ekipi, ki se na Twitterju ukvarja z učinkovitostnim oglaševanjem. Izjemno smo ponosni, da Wise.Blue uspešno sodeluje z globalnimi podjetji in znamkami, kot so NordVPN, Delivery Hero, Lada, Kefir, Apalon, Change, eToro, Primephonic, Zalando in drugi,« je za MM povedal Aljoša Jenko, Httpoolov izvršni direktor.

Sprva je bil Wise.Blue Httpoolov interni projekt, a so njegovi strokovnjaki za učinkovitostno oglaševanje na Twitterju ugotovili, da bi bilo mogoče Twitterjevo oglaševalsko platformo »radikalno izboljšati«. »Zastavili smo načrt in korak za korakom reševali praktične izzive platforme. Tako je nastal Wise.Blue, ki izhaja iz potreb oglaševalca in ovir, s katerimi se sooča pri uporabi Twitterjeve platforme. Zasnovan je kot izjemno praktično orodje, ki omogoča enostavno upravljanje kompleksnih kampanj in hiter pregled za razumevanje širokih analitik. Tako znamkam in oglaševalcem prihranimo čas in denar,« pojasnjuje Jenko. 

Ob tem sogovrnik poudarja, da potencial učinkovitostnega oglaševanja ne temelji le na višini oglaševalskih proračunov, ampak je njegov ključni cilj doseganje rezultatov, vezanih na donosnost naložb. »Čeprav indikatorje uspeha različna podjetja definirajo na različne načine, lahko z Wise.Blue uspešno sledimo veliki večini metrik. Sodelovanje s strankami začnemo s poskusnim obdobjem. V tem času spremljamo ključne metrike in podatke, da zastavimo primerno performance kampanjo, ki dosega vse zastavljene cilje.« Trajanje poskusnih obdobij je tako odvisno od strategije, ki ji sledi naročnik ter njenih poslovnih ciljev. »Traja lahko 1-2 tedna z dnevnim zneskom za eno geografsko območje med 1000 in 2000 evrov, ali pa 2-4 tedne z zneski, ki se gibljejo med 200 in 500 EUR dnevno za eno geografsko območje,« je povedal Jenko.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji