spotify
Aktualno

Httpool je ekskluzivni zastopnik Spotifyja za področje Balkana

Httpool je novi ekskluzivni zastopnik pretočne platforme v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem, v Severni Makedoniji, Črni gori, Albaniji, Bosni in Hercegovini ter na Kosovu.

V Httpoolu poudarjajo, da Spotify nudi t.i. večformatne oglaševalske izkušnje, vključno z zvokom, videom in prikazom. Spotifyjeva oglaševalska tehnologija namreč temelji na podatkih in vpogledih o navadah uporabnikov platforme oziroma poslušalcih, kar so sami imenovali kot »inteligenca pretakanja« oziroma ang. Streaming Intelligence.

»Ker se potrošniške navade spreminjajo, morajo blagovne znamke razmisliti, kako lahko na čim več načinov dosežejo svoje občinstvo in se povežejo z njim v ključnih trenutkih. Zvok omogoča zelo osebno povezavo. Navdušeni smo prav mi tisti, ki Spotify predstavljamo oglaševalcem vseh velikosti in jim pomagamo odkriti, razumeti in izkoristiti ves potencial zvočnega marketinga.« je dejal Jure Banič, vodja Httpoola v Sloveniji.

O Spotifyju smo podrobneje pisali v prispevkih tukaj, tukaj in tukaj.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji