hgtv
Aktualno

HGTV slavi duh doma

Slovenski medijski prostor je bogatejši za HGTV, ki je s promocijsko akcijo #We❤Home, ki so jo zasnovali v Fabulatoriju, »zakorakal« na družbena omrežja gledalcev.

Discovery, ena od najprepoznavnejših mrež televizijskih vsebin, ki gledalcem na globalni ravni nudijo nadstandardne vsebine s področja t. i. real-life televizije, uporabnikom kabelskih operaterjev nudi raznolike vsebine, od TLC in Animal Planet, do Food Network, Discovery in ne nazadnje tudi HGTV. Slednji se posveča predvsem temam s področja prenove, oblikovanja in urejanja doma ter vrta.

Letošnjo pomlad je HGTV s kampanjo #We❤Home opozoril nase tudi na slovenskem trgu. V sodelovanju z ustvarjalci vsebin 220 Stopinj Poševno in Mami na vrtu je svoje gledalce opozoril na uporabne nasvete o ureditvi doma in vrta, ki se skrivajo na HGTV. Poleg tega je v teku tudi partnerstvo z Lesnino XXXL, ki bo vsem ljubiteljem notranjega opremljanja približalo vsebine programa.

480

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

jacek
12. 06. 2021

Jacek Szymanski je poljski režiser in direktor fotografije, ki se je specializiral za…

»Ne gre samo za rezanje hrane, gre tudi za druge dimenzije resničnosti, eksplozije, trke med različno zelenjavo, nenavadna premikanja kamere itd.…

maša muster
24. 05. 2021

Tako pravi Maša Muster, vodja projektov na Mediani, inštitutu za raziskovanje trga in…

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

Naši avtorji