hgtv
Aktualno

HGTV slavi duh doma

Slovenski medijski prostor je bogatejši za HGTV, ki je s promocijsko akcijo #We❤Home, ki so jo zasnovali v Fabulatoriju, »zakorakal« na družbena omrežja gledalcev.

Discovery, ena od najprepoznavnejših mrež televizijskih vsebin, ki gledalcem na globalni ravni nudijo nadstandardne vsebine s področja t. i. real-life televizije, uporabnikom kabelskih operaterjev nudi raznolike vsebine, od TLC in Animal Planet, do Food Network, Discovery in ne nazadnje tudi HGTV. Slednji se posveča predvsem temam s področja prenove, oblikovanja in urejanja doma ter vrta.

Letošnjo pomlad je HGTV s kampanjo #We❤Home opozoril nase tudi na slovenskem trgu. V sodelovanju z ustvarjalci vsebin 220 Stopinj Poševno in Mami na vrtu je svoje gledalce opozoril na uporabne nasvete o ureditvi doma in vrta, ki se skrivajo na HGTV. Poleg tega je v teku tudi partnerstvo z Lesnino XXXL, ki bo vsem ljubiteljem notranjega opremljanja približalo vsebine programa.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji