HGTV slavi duh doma
Slovenski medijski prostor je bogatejši za HGTV, ki je s promocijsko akcijo #We❤Home, ki so jo zasnovali v Fabulatoriju, »zakorakal« na družbena omrežja gledalcev.
Discovery, ena od najprepoznavnejših mrež televizijskih vsebin, ki gledalcem na globalni ravni nudijo nadstandardne vsebine s področja t. i. real-life televizije, uporabnikom kabelskih operaterjev nudi raznolike vsebine, od TLC in Animal Planet, do Food Network, Discovery in ne nazadnje tudi HGTV. Slednji se posveča predvsem temam s področja prenove, oblikovanja in urejanja doma ter vrta.
Letošnjo pomlad je HGTV s kampanjo #We❤Home opozoril nase tudi na slovenskem trgu. V sodelovanju z ustvarjalci vsebin 220 Stopinj Poševno in Mami na vrtu je svoje gledalce opozoril na uporabne nasvete o ureditvi doma in vrta, ki se skrivajo na HGTV. Poleg tega je v teku tudi partnerstvo z Lesnino XXXL, ki bo vsem ljubiteljem notranjega opremljanja približalo vsebine programa.