heineken
Aktualno

Heineken spodbuja odgovorno druženje

Nizozemska pivovarna Heineken z globalno oglaševalsko akcijo poleg k odgovornemu pitju poziva (še) k odgovornemu druženju v lokalih.

Izhodišče akcije sta dve dejstvi. Prvič, po svetu se iz pandemije prebuja gostinski sektor, in drugič, odprtje lokalov spremlja »varovalka« v obliki varnostnih ukrepov in varnostne razdalje. Le z upoštevanjem varnostnih ukrepov pa bodo lahko lokali ostali še naprej odprti oziroma delujoči, kar je tudi glavno sporočilo akcije.

Navdih so pri pivovarskem velikanu po besedah Brama Westenbrinka, globalnega direktorja za blagovno znamko Heineken, a našli v »izkušnjah vsakdanjega življenja«. »Po novem je obisk lokala lahko čudna izkušnja in bo morda terjala svoj čas, da nanjo navadijo tako obiskovalci kot zaposleni. Želeli smo obeležiti vrnitev lokalov in ljudi spomniti, da je spoštovanje novih pravil še kako pomembno. Konec koncev, kaj je boljše od prvega nočnega izhoda? Še en nočni izhod,« je povedal Westenbrink.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji