heineken
Aktualno

Heineken spodbuja odgovorno druženje

Nizozemska pivovarna Heineken z globalno oglaševalsko akcijo poleg k odgovornemu pitju poziva (še) k odgovornemu druženju v lokalih.

Izhodišče akcije sta dve dejstvi. Prvič, po svetu se iz pandemije prebuja gostinski sektor, in drugič, odprtje lokalov spremlja »varovalka« v obliki varnostnih ukrepov in varnostne razdalje. Le z upoštevanjem varnostnih ukrepov pa bodo lahko lokali ostali še naprej odprti oziroma delujoči, kar je tudi glavno sporočilo akcije.

Navdih so pri pivovarskem velikanu po besedah Brama Westenbrinka, globalnega direktorja za blagovno znamko Heineken, a našli v »izkušnjah vsakdanjega življenja«. »Po novem je obisk lokala lahko čudna izkušnja in bo morda terjala svoj čas, da nanjo navadijo tako obiskovalci kot zaposleni. Želeli smo obeležiti vrnitev lokalov in ljudi spomniti, da je spoštovanje novih pravil še kako pomembno. Konec koncev, kaj je boljše od prvega nočnega izhoda? Še en nočni izhod,« je povedal Westenbrink.

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji