Heineken poziva
Aktualno

Heineken poziva: »Uživajte v trenutku, pozabite na telefone!«

Blagovna znamka piva Heineken spodbuja ljudi, da bi se več družili in manj uporabljali telefone. V sodelovanju z agencijo LePub predstavljajo najnovejšo pobudo v tej smeri.

Na mehiškem festivalu Live Out in otvoritveni zabavi festivala Amsterdam Dance Event so udeležencem na njihove telefone posredovali skrito sporočilo, ki je na zaslonih telefonov postalo vidno le preko infrardeče osvetlitve. Ko so ljudje dvignili svoje telefone, da bi posneli dogajanje na odru, so zagledali napis, ki jim je sporočal, naj trenutek raje ohranijo v svojih spominih kot na svojih napravah. Heineken je omogočil, da bo skrita infrardeča tehnologija javno dostopna vsem glasbenim izvajalcem, ki jo lahko uporabijo na svojih koncertih.

Blagovna znamka je predstavila tudi aplikacijo The Boring Mode, ki za določeno časovno obdobje blokira funkcije pametnega telefona, kot so nekatere aplikacije, obvestila in kamera. Njihov cilj je spodbuditi ljudi, da uživajo brez motenj tehnologije in živijo v trenutku.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji