hagen dazs
Aktualno

Häagen-Dazs poziva: Začnite živeti »na polno«

Poziv »Ne zadržujte se« je v središču oglaševalske akcije za sladoledno znamko Häagen-Dazs. Gre za prvi oglas, ki ga je zanje ustvarila agencija Forsman & Bodenfors.

 

Pri Häagen-Dazsu pravijo, da je poziv ključen v času, ko se svet vrača iz samoizolacije, v kateri smo živeli pod določenimi omejitvami. »Upamo, da bomo ljudi navdihnili, da začnejo živeti 'na polno' in da bodo izkoristili življenje ter vse priložnosti, ki jim jih ponuja,« pravijo. »Miselnost 'Ne zadržujte se' (ang. Don’t Hold Back) je za nas resnično pomembna, ker se nam zdi, da smo v svetu, ko ves čas nekam hitimo, redko zares prisotni. Čas, pristnost in resnična povezanost so postali nekaj luksuznega, pri nas pa želimo spodbuditi ljudi, naj bodo resnično prisotni v vsakem trenutku njihovih življenj,« pravi Michelle Odland, globalna poslovna direktorica blagovne znamke Häagen-Dazs.

Globalna akcija s sodelujočimi z vsega sveta

Akcija je nastala v sodelovanju med stockholmsko in šanghajsko pisarno sicer švedske agencije Forsman & Bodenfors, predstavili pa so jo v več kot dvajsetih državah v Evropi, Južni Ameriki, Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Avstraliji. Poleg videooglasov, ki jih bodo predvajali na televiziji in spletu, zajema še aktivacije v trgovinah, lokalne dogodke, predstavitev novih izdelkov in aktivnosti na družbenih omrežjih.

Gre za prvi oglas, ki ga je agencija naredila za blagovno znamko, saj je pred časom zmagala na njihovem kreativnem natečaju. Eden od pogojev, ki so ga očitno med povabljenimi agencijami najboljše izpolnili, je bil, da mora nova komunikacijska strategija poosebljati načelo enakovredne zastopanosti spolov, pa tudi vključevanja raznolikih ljudi na splošno. Ob snovanju najnovejšega oglasa so se tako odločili, da ne bodo imeli le enega svetovnega zvezdnika, ampak več znanih obrazov. V oglasu tako ob glasbi skupine The Chemical Brothers med drugim vidimo japonski modni ikoni Ayo in Ami Suzuki, švedsko-korejsko igralko in režiserko Nim Kyoung Ran Sundström ter plesalce skupine Untimitive Dance Company iz Cape Towna. Za njihovo modno podobo pa je poskrbela švedska stilistka Selam Fessahaye.

 

 

 

hagen dazs1

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji