Memedović
Aktualno

Gregor Memedović: »Zdaj je idealen trenutek za upravljanje ugleda blagovne znamke«

Čas karantene, ko cveti spletna prodaja in se povečuje pozornost do medijev, je po mnenju Gregorja Memedovića, direktorja skupine Next Media, velika priložnost za oglaševalce.

Zanimiv trenutek za spletno prodajo in banke

Gregor Memedović poudarja, da kljub nepredvidljivim razmeram zaradi širjenja epidemije koronavirusa številni oglaševalci niso prekinili z oglaševanjem na njihovih radijskih postajah (Hit Radio Center, Rock Radio in Radio Ekspres), saj imajo še vedno aktivno spletno prodajo, radio pa je po njegovem mnenju odličen medij za podajanje teh informacij, še posebej v kombinaciji z digitalnimi kanali. »Prav tako je zdaj zanimiv trenutek za banke in ponudnike plačilnih sredstev. Za tiste, ki z letošnjo komunikacijo upravljajo ugled svoje blagovne znamke, je to vsekakor pravi trenutek, saj je pozornost do medijev visoka, prav tako pa SOV (ang. share of voice, op. p.), saj je oglasni prostor manj zapolnjen, pa tudi mediji se bolj potrudimo pri ceni.«

Komercialni mediji so nadgradnja gospodarstva

»Povsem jasno je, da komercialni mediji lahko delujejo takrat, ko deluje gospodarstvo. Če je gospodarstvo nedelujoče, tudi komercialni mediji ne morejo obstati. Lahko rečemo, da smo komercialni mediji nadgradnja gospodarstva,« meni. V sklopu zbranih internih podatkov, kjer spremljajo statistične podatke o številu priklopov unikatnih poslušalcev na IP-naslov ali aplikacijo – vzorec je približno 100-krat večji kot pri kateri koli drugi raziskavi poslušanosti –, so zaznali, da se je  čas poslušanja (TLH oziroma ang. total listening hours, op. p.) znižal za približno 30 odstotkov. »Ljudje so na delovnih mestih več časa poslušali radio, zdaj doma pa ga malo manj; tudi čas vožnje, ki je pomemben za radio, zdaj praktično ne obstaja več,« pojasnjuje sogovornik.

Povečan doseg v času karantene

Po drugi strani pa Memedović opaža, da se je število edinstvenih poslušalcev v zadnjem kriznem tednu na Hitradiu Center dvignilo celo za 20 odstotkov, na Rock Radiu za 30 odstotkov, še večji dvig pa pričakujejo v naslednjih tednih karantene, kar pomeni povečanje dosega posamezne radijske postaje. »Veliko pozornosti zdaj vsekakor prevzamejo televizija in družbena omrežja. Prav pri slednjih lahko trdim, da smo v Sloveniji postali pravi narekovalec trendov, saj nas številne, po dosegu tudi večje radijske postaje, poskušajo posnemati, vendar tako na vsebinskikot tudi na kakovostni ravni še precej zaostajajo za nami,« pravi Memedović.

Sami v tem trenutku poslušalce opozarjajo predvsem na svojo aplikacijo in intenzivno objavljajo vsebine na družbenih omrežjih. Med drugim vsak dan ob 18. uri preko Facebooka in Instagrama gostijo prenos koncerta znanega Slovenca iz njegove dnevne sobe. Pogovor zaključimo z zanimivostjo z Nizozemske: tudi tu beležijo povečano, 16-odstotno,  poslušanost spletnega radia, pri čemer največ pozornosti v zadnjem času prevzemajo novičarski kanali. Ti dosegajo kar 48-odstotno rast poslušanosti.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji