vracko
Aktualno

Gregor in David Vračko: novi imeni v družbi chefov Argeta Exclusive

V zgodbi Argete Exclusive sta novo poglavje napisala kuharska brata Vračko, ki sta v svojih kreacijah predstavila svoji osebnosti – umirjeno prefinjenost in neustavljivo kreativnost.

Gregor Vračko iz z Michelinovo zvezdico nagrajene Hiše Denk in David Vračko iz restavracije Mak sta se tako pridružila kuharskim mojstrom, ki že 11 let ustvarjajo namaze Argeta Exclusive. »Gregor in David Vračko sta vrhunska kuharska mojstra in brata popolnoma različnih značajev. Svoji dovršeni igri okusov za Argeto Exclusive, v kateri sta skrila svoji osebnosti in vse kulinarične skrivnosti, sta posvetila svojima največjima navdihoma – drug drugemu,« pravijo pri blagovni znamki Argeta.

vracko1

Ideja, ki je prerasla v gibanje

Brata Vračko ste se za sodelovanje z Argeto odločila, ker ju je prepričal že prvi stik: od povezave s tehnologi, Argetinih standardov proizvodnje do najbolj kakovostnih sestavin. Enzo Smrekar, idejni oče Argete Exclusive, je ob izidu novih paštet dejal, da »se pogosto zgodi, da nas navduši in popolnoma zasvoji kakšna nova, drugačna ideja, ne tako pogosto pa ta ideja dobi tako močna krila, da preraste skoraj v neke vrste gibanje. Približati vrhunske kombinacije sestavin in okusov široki množici porabnikov razdira paradoks, ker pomeni neke vrste demokratizacijo ekskluzivnosti. Argetino filozofijo širjenja ljubezni (»Spread Love«) udejanjamo tudi s tem, da želimo s svojimi porabniki deliti najboljše, kar imamo. Naš odnos je že davno prerasel prodajno-nakupnega, povezali smo se na čisto posebni ravni, ki neprestano dviga Argetino platformo, pa naj gre za kakovost, okus, način uporabe, inovativnost, trajnost, prijaznost ... in seveda za prihodnje projekte.«

vracko2

V letu 2020 je šla blagovna znamka Argeta Exclusive še dlje

Pri Argeti so ugotovili, da njihovi namazi zadovoljijo skoraj vse čute – namaze lahko okusimo, vidimo, vonjamo in otipamo, ne moremo pa jih slišati. Zato so v sodelovanju s tehnologi, znanstveniki in glasbenimi inženirji dosegli nemogoče: okusa obeh novih namazov so uspeli pretvoriti v zvok in ustvariti prav posebno zvočno doživetje. Prof. dr. Mitja Reichenberg, filmski skladatelj, zvočni inženir, glasbeni producent, teoretik in publicist, je bil vodilni strokovnjak ekipe, ki je Argetine okuse pretopila v glasbo. Pojasnil, je da so »profilu okusa dodelili temeljne elemente, ki smo jih zvočno in glasbeno predstavili tako, da v poslušalcu prebudijo doživetje okušanja sestavin še preden zares poskusi namaz. Dosegli smo povezovanje čutov in čutil v prečne izkušnje, torej v nekaj, kar nam daje možnost razumevanja naše stvarnosti kot izrazito kontekstualne izkušnje. Kot je pretvorba namazov v glasbo.«

 

Intervju

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

alenka kesar
04. 01. 2021

Alenka Kesar je javnosti znana kot nekdanja voditeljica oddaje Vizita, po slovesu od…

Naši avtorji