Gorenje ostaja uradni sponzor Evropske rokometne zveze EHF
Gorenje, eden od vodilnih proizvajalcev izdelkov za dom v Evropi, s podaljšanjem sponzorske pogodbe z Evropsko rokometno zvezo (EHF) za dodatni dve leti ostaja partner moškega evropskega rokometa.
Podaljšanje partnerstva bo po njihovih besedah prispevalo k izboljševanju ugleda in vsesplošne prepoznavnosti blagovne znamke Gorenje na izpostavljenih evropskih trgih, kjer bo z novo pogodbo zagotovljena tudi večja izpostavljenost kot doslej. Klasične pridobljene medijske pravice nameravajo v Gorenju obogatiti s 360-stopinjsko strateško zastavljeno sponzorsko aktivacijo, ki bo nadgrajevala dosedanje aktivnosti in razvijala skupnost rokometnih navdušencev po Evrop, t. i. i#simplyfans. Partnerstvo bo prav tako pripomoglo k utrjevanju sodelovanja s poslovnimi partnerji in h konkretnemu povečanju prodaje na izbranih trgih.
»Navdušeni smo nad podaljšanjem partnerstva. Rokomet je trenutno eden od najhitreje rastočih športov in prinaša odlično vrednost sponzorskega vložka glede na pričakovane medijske dosege. Za nas je izjemnega pomena tudi, da je struktura ključnih evropskih rokometnih trgov skladna s strateškimi trgi blagovne znamke Gorenje. Rokometnim privržencem želimo skozi konsistentno sponzorsko komunikacijo približati ne le našo blagovno znamko, ampak tudi naše izdelke ter jih zanje navdušiti,« je zadovoljstvo ob podaljšanju sponzorske pogodbe izrazila Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga pri Hisense Gorenje Europe.