zz
Aktualno

Google: Ni vprašanje, ali bo padel, ampak le še, kako globoko

Google ni več nedotakljiv.

Google, nekoč nesporni kralj iskalnikov, se prvič po po letu 2015 sooča z opaznim padcem. Njegov globalni tržni delež v iskanju je konec leta 2024 zdrsnil pod 90 odstotkov, letos pa se trend nadaljuje.

Tržni delež pada, konkurenca raste

Po podatkih podjetja Statcounter je Googlov delež pod simbolno mejo 90 odstotkov, kar kaže na jasno spremembo vedenja uporabnikov in večji pritisk konkurence. V igri so namreč nova imena – in nova pravila; ne gre več za konkurenco, ki jo je Google poznal včasih (na primer Yahoo), temveč za umetno inteligenco. Podjetje Statcounter ugotavlja, da Googlov iskalnik izpodrivata orodji Perplexity in ChatGPT, ki hitro pridobivata pozornost (predvsem) mlajših uporabnikov, prav dosti pa ne zaostaja Microsoftov Bing.

Google ob tem dogajanju stavi na svojo novo UI-funkcijo »AI Overview (AIO)«, s katero želi obdržati vodilni položaj, a strokovnjaki niso prepričani, da mu bo uspelo. K temu prispeva tudi dejstvo, da se njegovi tekmeci približujejo medijem in z njimi dogovarjajo o partnerstvu in delitvi prihodkov.

 

Si želite prehiteti tekmece v boju prihodnosti? Po znanje in veščine na DIGGIT!

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji