Ganljiv poziv k darovanju organov
Argentinska Fundacija za presaditev jeter z ganljivo oglaševalsko akcijo poziva k darovanju organov, saj v Argentini darovalcev močno primanjkuje.
V središču akcije, ki so jo zasnovali v sodelovanju z ameriško agencijo Rock agency, je več kot štiriminutni film, s katerim poskušajo sporočiti, kako pomembno je, da postanemo potencialni darovalci organov. Iskanje pravega organa so primerjali kar z iskanjem prave ljubezni.
V filmu spremljamo mlado dekle, ki preko aplikacije za zmenke najde potencialno sanjskega partnerja, ki pa ga (še) ne more spoznati. Ne ve pa, da je razlog za to, da on leži v bolnišnici, kjer čaka na nova jetra. Še preden se utegneta dejansko spoznati, ona umre v prometni nesreči, njega pa obvestijo, da so po dolgotrajnem čakanju le našli prava jetra zanj. Ženska, ki bi lahko postala njegova življenjska spremljevalka, bo tako vse življenje povezana z njim na drugačen način.
»Darovanje organov je na nek način dejanje ljubezni, a da presaditev deluje, je potrebno najti organ, ki se ujema z organizmom bolnika. Tako kot je v življenju težko najti pravo ljubezen, je za bolnika težko najti pravi organ, ki mu lahko reši življenje. To smo želeli prikazati v oglasu,« je pojasnil Beto Cocito, avtor filma.