mlecne cresta
Aktualno

Futurini deli v ožjem izboru Creste

Po tem ko so »Mlečne knjige« slavile na SOF-u, se je ta oglaševalska akcija uvrstila tudi v ožji izbor mednarodnega oglaševalskega tekmovanja za nagrade Cresta. Poleg te akcije je v dveh kategorijah nominirana tudi knjiga JB Restavracija.

Naj spomnimo, da so »Mlečne knjige«, ki so jih za Spar Slovenija zasnovali v Futuri DDB,  na Slovenskem oglaševalskem festivalu pretekli teden poleg petih zlatih nagrad prejele tudi najprestižnejšo – SOF SOF-a. Knjiga JB Restavracija, ki je nominirana dvakrat, je lani na SOF-u med drugim dobila veliko nagrado, poleg nje pa je v preteklem letu prejela kristalno nagrado na festivalu AdStars in srebrno nagrado na oglaševalskem tekmovanju New York Festivals.

»Kljub nepozabni zmagi Future na »državnem prvenstvu« si bomo še naprej prizadevali, da smo z našo kreativnostjo relevantni tudi na mednarodnem prizorišču. Veseli me, da se je to zgodilo v manj kot tednu dni po prejemu kristalne nagrade na Ad Stars ter vseh nagradah SOF-a in da v tem trenutku s kar tremi finalisti na Cresti konkuriramo najboljšim delom na svetu. Držimo pesti za nagrade,« je ob tej priložnosti povedal Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.

jb knjiga

 

V ožjem izboru tudi dve hrvaški deli

Med regijskimi oglaševalskimi projekti, ki so se še uvrstili v ožji izbor Creste, sta tudi dva hrvaška. To sta akciji »Dvojni namen za višji namen«, ki so jo za toaletni papir Violeta zasnovali v agenciji Saatchi&Saatchi Hrvaška, in »Kdor pije, ta plača«, ki jo je za Hrvaški zavod za javno zdravstvo pripravila zagrebška agencija Bruketa & Žinić & Grey. Slednja je konec avgusta prejela tudi srebrno nagrado na festivalu BalticBest.

V ožji izbor tekmovanja Cresta se je sicer uvrstilo več kot 900 del iz 46-ih držav. Alan Page, predsednik Creste, je ob tej priložnosti povedal, da so nad prijavljenimi deli navdušeni in da je letošnji ožji izbor najboljši doslej.

cresta violeta

kdor pije

V ožji izbor tekmovanja Cresta se je sicer uvrstilo več kot 900 del iz 46-ih držav. Alan Page, predsednik Creste, je ob tej priložnosti povedal, da so nad prijavljenimi deli navdušeni in da je letošnji ožji izbor najboljši doslej.

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji