Futuristi
Aktualno

Futura širi ekipo

Agenciji Futura DDB se je v zadnjih mesecih pridružilo osem novih sodelavcev

Ana Ribar sodeluje pri vodenju projektov, delu z vplivneži, pripravi komunikacijskih strategij in nalogah s področja vsebinskega marketinga. Pred tem je v turistični agenciji Collegium Mondial Travel skrbela za vsebine na družbenih omrežjih in sodelovala pri organizaciji dogodkov.

Dominika Koprivc vodi in koordinira projekte na področjih oblikovanja embalaž, organizacije dogodkov in priprave promocijskih materialov. Znanje celotne ekipe je oplemenitila s svojimi izkušnjami iz marketinga in oglaševanja, ki jih je pridobila v Perutnini Ptuj, agenciji Mediamix, v MLM Armal in Aklimatu ter drugih podjetjih.

Jure Novak skrbi za naročnike, ki potrebujejo 360-stopinjsko komunikacijsko podporo, in sodeluje pri pridobivanju novih naročnikov. Pred tem je bil vodja videoprodukcije in svetovalec več zagonskim podjetjem. Svoje znanje s področja digitalnega marketinga je okrepil tudi z mednarodnim certifikatom Inštituta za digitalni marketing (Digital Marketing Institute).

Karin Vidonja sodeluje pri pripravi digitalnih strategij, izvaja in optimizira »performance« kampanje ter naročnikom pomaga dosegati boljše rezultate s pomočjo podatkov. Pred tem je v agenciji D'Agency opravljala delo digitalne strateginje.

Grafična oblikovalka in ilustratorka Naja Puhan je strokovnjakinja za oblikovanje digitalnih vsebin, predvsem videoposnetkov in animacije. Svojo kreativno pot je začela na študiju vizualnih komunikacij, nato pa si je kot samozaposlena več let nabirala izkušnje pri številnih projektih za domače in tuje naročnike.

Ninna Adelyn Kaplar se je Futuri pridružila kot tekstopiska. Pred tem je v agenciji Optiweb snovala digitalne komunikacijske strategije, skrbela za ustvarjanje vsebin in upravljanje družbenih omrežij. V Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) je letos prevzela vlogo predsednice sekcije in pomembno vlogo pri organizaciji 13. marketinške konference Fanfara.

Umetniška direktorica Patricija Perše snuje in oblikuje spletne nastope in digitalne rešitve za domače in mednarodne naročnike. Pri svojem delu išče presek med trendi, oblikovnimi koncepti in potrebami uporabnikov. Ima več kot desetletje izkušenj na področju oblikovanja vizualne izkušnje spletišč in mobilnih aplikacij.

Sara Švegl se je pridružila ekipi izkustvenega marketinga. Pri svojem delu vrednote in značaj blagovnih znamk naročnikov prenaša v dogodke, ki nagovarjajo izbrane ciljne skupine. Ima večletne izkušnje na področjih organizacije dogodkov in odnosov z javnostmi, ki jih je nabirala v tujini in doma.

Intervju

leanpay
07. 08. 2020

Janko Medja, ki ga večina Slovencev pozna kot nekdanjega prvega moža NLB, je zdaj…

Leanpay je vezni člen med trgovci oz. ponudniki storitev in potrošniki. Naša storitev obročnega plačila je preprosta – ključno je zmanjševanje trenja…

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

Naši avtorji