Futuristi
Aktualno

Futura širi ekipo

Agenciji Futura DDB se je v zadnjih mesecih pridružilo osem novih sodelavcev

Ana Ribar sodeluje pri vodenju projektov, delu z vplivneži, pripravi komunikacijskih strategij in nalogah s področja vsebinskega marketinga. Pred tem je v turistični agenciji Collegium Mondial Travel skrbela za vsebine na družbenih omrežjih in sodelovala pri organizaciji dogodkov.

Dominika Koprivc vodi in koordinira projekte na področjih oblikovanja embalaž, organizacije dogodkov in priprave promocijskih materialov. Znanje celotne ekipe je oplemenitila s svojimi izkušnjami iz marketinga in oglaševanja, ki jih je pridobila v Perutnini Ptuj, agenciji Mediamix, v MLM Armal in Aklimatu ter drugih podjetjih.

Jure Novak skrbi za naročnike, ki potrebujejo 360-stopinjsko komunikacijsko podporo, in sodeluje pri pridobivanju novih naročnikov. Pred tem je bil vodja videoprodukcije in svetovalec več zagonskim podjetjem. Svoje znanje s področja digitalnega marketinga je okrepil tudi z mednarodnim certifikatom Inštituta za digitalni marketing (Digital Marketing Institute).

Karin Vidonja sodeluje pri pripravi digitalnih strategij, izvaja in optimizira »performance« kampanje ter naročnikom pomaga dosegati boljše rezultate s pomočjo podatkov. Pred tem je v agenciji D'Agency opravljala delo digitalne strateginje.

Grafična oblikovalka in ilustratorka Naja Puhan je strokovnjakinja za oblikovanje digitalnih vsebin, predvsem videoposnetkov in animacije. Svojo kreativno pot je začela na študiju vizualnih komunikacij, nato pa si je kot samozaposlena več let nabirala izkušnje pri številnih projektih za domače in tuje naročnike.

Ninna Adelyn Kaplar se je Futuri pridružila kot tekstopiska. Pred tem je v agenciji Optiweb snovala digitalne komunikacijske strategije, skrbela za ustvarjanje vsebin in upravljanje družbenih omrežij. V Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) je letos prevzela vlogo predsednice sekcije in pomembno vlogo pri organizaciji 13. marketinške konference Fanfara.

Umetniška direktorica Patricija Perše snuje in oblikuje spletne nastope in digitalne rešitve za domače in mednarodne naročnike. Pri svojem delu išče presek med trendi, oblikovnimi koncepti in potrebami uporabnikov. Ima več kot desetletje izkušenj na področju oblikovanja vizualne izkušnje spletišč in mobilnih aplikacij.

Sara Švegl se je pridružila ekipi izkustvenega marketinga. Pri svojem delu vrednote in značaj blagovnih znamk naročnikov prenaša v dogodke, ki nagovarjajo izbrane ciljne skupine. Ima večletne izkušnje na področjih organizacije dogodkov in odnosov z javnostmi, ki jih je nabirala v tujini in doma.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji