ford
Aktualno

Ford za silvestrovo pozval k nošenju mask

Ameriški proizvajalec avtomobilov Ford se je odločil, da bo na prvi dan v novem letu raje spodbujal ljudi k nošenju mask, kot pa promoviral svoje nove modele vozil.

Ford je že tradicionalno velik sponzor ameriške univerzitetne lige v nogometu in tekmovanj Citrus Bowl, Peach Bowl, Rose Bowl in Sugar Bowl, ki se tradicionalno odvijajo 1. januarja. Toda letos je polovico medijskega proračuna, ki bi ga sicer potrošil za oglaševanje svojih novih modelov vozil na teh tekmah, raje namenil spodbujanju ljudi k nošenju mask in upoštevanju drugih zaščitnih ukrepov. Oglas »Finish Strong« (»Končajmo močni«), ki ga je ustvaril ameriški režiser Peter Berg, prikazuje priložnosti, ko ljudje nosijo maske, od zdravnikov v kirurških sobah do frizerjev in njihovih strank, pri čemer naslika tudi lepšo prihodnost, ko bo še več ljudi cepljenih.

»Vsi si delimo enako usodo in Fordov cilj že od začetka pandemije je pomagati reševati življenja,« je v sporočilu za javnost izjavil Kumar Galhotra, Fordov predsednik za Severno in Južno Ameriko. »Čeprav so mnogi utrujeni od izzivov, ki jih je pred nas postavilo leto 2020, je zdaj čas, da se združimo, zaščitimo drug drugega in končamo močni, dokler cepiva proti covidu-19 ne bodo širše dostopna. Gre za človeška življenja.«

Po napovedih medicinske fakultete pri Univerzi v Washingtonu bi lahko namreč od januarja do konca marca letos rešili vsaj 50.000 življenj, če bi se Američani držali pravil glede zaščite pred virusom.

»Pandemija covida-19 nas je postavila pred preizkušnjo, kot si je pred letom dni nismo mogli niti predstavljati. Ljudje so utrujeni, pobiti in zdaj bi bilo preprosto spustiti zavore. Vendar se moramo še naprej boriti drug za drugega; smo že skoraj na cilju. Z vstopom v leto 2021 smo želeli navdihniti Američane, naj se združijo in rešujejo življenja, dokler ne dobimo večjih količin cepiv. Moramo končati močni. Imamo to,« pa je oglas pospremil njegov režiser Berg.

Ford je sicer eno od najbolj zavzetih ameriških podjetij v boju proti covidu-19. V svojih tovarnah je v sodelovanju s podjetjem 3M proizvedel 20 milijonov ščitnikov za obraz, 50.000 ventilatorjev in več kot 32.000 čistilnih respiratorjev, poleg tega pa je neprofitnim organizacijam podaril več kot 55 milijonov obraznih mask.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji