Prisma
Aktualno

Finska modna kolekcija, ki jo je navdihnilo delo od doma

Finski trgovec Prisma se je na fenomen »zoomanja« in z njim povezanih »trendov« oblačenja odzval z novo kolekcijo oblačil. Ta temelji na formalnem zgornjem delu in precej bolj sproščenem spodnjem delu.

Veriga supermarketov Prisma je v sodelovanju z agencijo TBWA Helsinki pri snovanju svoje  nove ponudbe še kako upoštevala zdaj že precej zlajnano frazo »nova realnost«, ki v večji meri upošteva delo od doma. Lastno kolekcijo oblačil je tako predstavila v »sproščenem« duhu oziroma takšnem, na katerega se pri spletnih sestankih resnično ni bilo težko navaditi. Tako pri sestankovanju preko Zooma ne manjka stereotipov in šal o tem, kako šteje le zgornji oziroma vidni del »uniforme«, spodnji del pa je v času sestanka sekundarnega pomena.

Izhodišče kolekcije je tako dejstvo, da se vedno več zaposlenih za sestanke (na daljavo) obleče v pajkice, kratke hlače ali pa pač v svoje najbolj udobno oblačilo. »Z agencijo smo se domislili ideje, da združimo izbrana formalna in neformalna oblačila v popolno opravo za delo od doma in se s tem odzovemo na ta edinstveni fenomen oblačenja,« je povedal Minni Jaakola, podpredsednik marketinga v Prismi.

Ne le, da akcija natelela na dober odziv, ampak je prodajo oblačil povečala za šestnajstkrat v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji