Prisma
Aktualno

Finska modna kolekcija, ki jo je navdihnilo delo od doma

Finski trgovec Prisma se je na fenomen »zoomanja« in z njim povezanih »trendov« oblačenja odzval z novo kolekcijo oblačil. Ta temelji na formalnem zgornjem delu in precej bolj sproščenem spodnjem delu.

Veriga supermarketov Prisma je v sodelovanju z agencijo TBWA Helsinki pri snovanju svoje  nove ponudbe še kako upoštevala zdaj že precej zlajnano frazo »nova realnost«, ki v večji meri upošteva delo od doma. Lastno kolekcijo oblačil je tako predstavila v »sproščenem« duhu oziroma takšnem, na katerega se pri spletnih sestankih resnično ni bilo težko navaditi. Tako pri sestankovanju preko Zooma ne manjka stereotipov in šal o tem, kako šteje le zgornji oziroma vidni del »uniforme«, spodnji del pa je v času sestanka sekundarnega pomena.

Izhodišče kolekcije je tako dejstvo, da se vedno več zaposlenih za sestanke (na daljavo) obleče v pajkice, kratke hlače ali pa pač v svoje najbolj udobno oblačilo. »Z agencijo smo se domislili ideje, da združimo izbrana formalna in neformalna oblačila v popolno opravo za delo od doma in se s tem odzovemo na ta edinstveni fenomen oblačenja,« je povedal Minni Jaakola, podpredsednik marketinga v Prismi.

Ne le, da akcija natelela na dober odziv, ampak je prodajo oblačil povečala za šestnajstkrat v primerjavi z enakim obdobjem lani.

498

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

nikolova
29. 11. 2022

Na avgustovski konferenci Conventa Crossover, kjer so letos še več poudarka namenili…

»Stalno komuniciranje, da ste naredili korake na poti k trajnosti, bo prispevalo k spreminjanju ustaljenih norm in ljudje bodo sprejeli, da je…

zapancic
28. 11. 2022

V petek so na 38. Slovenskem knjižnem sejmu razglasili knjgo leta. To je postala knjiga…

David Zupančič v knjigi ne skriva, da je zdravniški poklic naporen. Kljub temu pravi, da ne razmišlja o spremembi kariere. »Konec koncev potrebujem…

kristina gregorc
19. 11. 2022

Kristina Gregorc ima pri svojih zgolj 27-ih letih za seboj že zavidljivo karierno pot. A…

»Menim, da leta pravzaprav niso pomembna. Prevečkrat na vse gledamo skozi prizmo let – tako pri mlajših kot starejših – in potem si že na podlagi…

Naši avtorji