a
Aktualno

FIFA 22: Največji nogometaši sveta združeni v družino Adidas

»Ko je nogomet vse, nič ni nemogoče!«

Blagovna znamka Adidas je ob nogometnem prvenstvu v Katarju posnela zelo simpatičen retro film, v katerem prikazuje največje nogometne zvezdnike sveta kot enotno družino, s katero se lahko poistovetimo prav vsi.

»Družina svetovnega nogometnga prvenstva« se je s pomočjo režiserke Nine Holmgren iz produkcijske hiše Smuggler za Adidas zopet združila in pokazala, kako trdne so njihove vezi kljub temu, da nastopajo v konkurenčnih nogometnih klubih. Nogomet združuje ljudi, je glavno sporočilo oglaševalske akcije, ki jo je ustvarila agencija TBWA. Režiserka je pod eno streho združila Lionela Messija, Karima Benzema, Achrafa Hakimija, Son Heung-Mina, Judea Bellinghama, Pedra 'Pedri' Gonzáleza Lópeza, Sergea Gnabryja in Stormzyja. Nogometaši se (vsak po svoje) pripravljajo, da spakirajo kovčke, jedo kosmiče, igrajo namizni nogomet, pojedo in se počasi odpravijo na svetovno prvenstvo v nogometu v Katar.

Florian Alt, pomočnik direktorja globalnega komuniciranja pri Adidasu, je dejal: »Na vsakih nekaj let pride do trenutka, to je na začetku svetovnega prvenstva, ko se resnično zdi, da nič ni nemogoče. To je čas, ko se igralci in navijači združijo v prepričanju, da bodo domov prinesli pokal. Vse ljudi, povezane v nogomet, preplavljajo čustva.«

Simpatičen film o nogometni družini si lahko ogledate tu:

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji