fb
Aktualno

Facebook kljub bojkotu velikih oglaševalcev povečal prihodke

Tehnološki velikan je v tretjem četrtletju presegel pričakovanja analitikov. Za več kot petino je povečal prihodke, za skoraj tretjino število zaposlenih in za dobro desetino število dnevnih uporabnikov.

Sodeč po finančnem poročilu za tretje četrtletje leta 2020 je Facebook zabeležil 18,4 milijarde evrov prihodkov (22 odstotkov več v primerjavi z enakim obdobjem lani) in 6,7 milijarde evrov dobička. Marsikdo je ob napovedi bojkota številnih velikih oglaševalcev, kot so Coca-Cola, Starbucks in Adidas, Facebooku napovedal slabše poslovanje. To smo se spraševali tudi v enem izmed prispevkov in sogovornika sta pravilno napovedala, da je bojkot največjih oglaševalcev le kaplja v morje Facebookovih prihodkov.

Družbi je uspelo diverzificirati vire prihodkov in je zaradi ugodnih cen oglaševanja še posebej privlačna za mala in srednje velika podjetja. V tem pogledu pričakujejo še »močnejše« četrto četrtletje, saj podjetja intenzivneje oglašujejo v pred in v času praznikov.

Skorajda še bolj zanimiv podatek o povečanja prihodkov je število zaposlenih. Te so v tretjem četrtletju povečali za skoraj tretjino oziroma 32 odstotkov. Zdaj imajo 56.653 zaposlenih.

Nekoliko bolj lahko tehnološkega velikana, v katerega »družine« aplikacij med drugim delujejo Facebook, Instagram, Oculus in WhatsApp, skrbi (če temu lahko tako rečemo) število uporabnikov. Globalno jim je sicer število tako dnevnih kot mesečnih uporabnikov uspelo povečati za 12 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Bolj zaskrbljujoče je padec števila uporabnikov v »domačih« ZDA in Kanadi. Iz 198 milijonov jih je padlo na 196 milijonov. Takšen trend napovedujejo tudi za četrto četrtletje.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji