
Etiketa hrvaškega vina Piquentum med najbolj inovativnimi oblikovalskimi rešitvami
V hrvaškem Studiu Sonda so zasnovali etiketo za blagovno znamko vina Piquentum. Kanadsko oblikovalsko združenje RGD jo je prepoznalo kot eno od petih najbolj inovativnih oblikovalskih rešitev na svetu.
V združenju RGD pravijo, da so iskali projekte, ki »prinašajo inovativne oblikovalske pristope in dvigujejo oblikovanje na novo raven«. Zlasti jih je navdušila Piquentumova minimalistična zasnova sodobne estetike, izobraževalni potencial oblikovanja ter simbioza znanosti in blagovne znamke.
Studio Sonda sicer v sodelovanju s hrvaškim meteorološkim in hidrološkim inštitutom že leta zbira podatke o vremenskih razmerah v vinogradu, kjer pridelujejo vino znamke Piquentum, podatke pa nato uporabijo kot osnovo za oblikovanje vinskih etiket. Ker so vina zaradi različnih vremenskih razmer vsako leto drugačna, je drugačna tudi etiketa. »Skozi kroge, ki ponazarjajo padavine za vsak mesec – od ene letnice do druge, se vedenje narave dobesedno prenese na etiketo. To v umetniško smer vključuje naravo samo, nalepka pa postane vizualni zapis leta in edinstvena sled naravnega vedenja,« pravijo oblikovalci.
Zahvaljujoč tej ideji je Piquentum že pred leti osvojil nove trge in uspel vstopiti v najpomembnejše svetovne restavracije. Studio Sonda pa je do zdaj z etiketami osvojil številne domače in tuje nagrade in priznanja, vključno z drugim kanskim levom v hrvaški zgodovini v kategoriji industrija in obrt, leta 2019.