epica
Aktualno

Epica Awards 2025: Prijave odprte, žirijo bo vodila Claire Bridges 

Claire Bridges, ustanoviteljica agencije Now Go Create, prinaša svež veter edinemu tekmovanju v oglaševalski kreativnosti, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji. Med njimi je tudi letos Kaja Kovič, novinarka Marketing magazina. 

Epica Awards, edino globalno kreativno tekmovanje, kjer prijavljena dela ocenjujejo izključno novinarji in uredniki marketinških publikacij z vsega sveta, je zdaj odprto za prijave. Zgodnje prijave so mogoče do 31. avgusta, redne prijave pa sprejemajo do 11. oktobra. Spletna podelitev nagrad bo 12. decembra.

Ob začetku nove sezone so organizatorji za predsednico žirije za leto 2025 imenovali priznano svetovalko za kreativnost Claire Bridges, ustanoviteljico britanske svetovalne in izobraževalne agencije Now Go Create.

claire

Ob imenovanju za predsednico žirije je povedala, da novinarji znajo prepoznati, kaj izstopa, kaj ustvarja naslove in kaj ima kulturni odmev. »Ali pripoveduje prepričljivo zgodbo? In ali presega oglaševalsko industrijo? K ocenjevanju kreativnih del pristopajo širše in pogosto bolj objektivno. Za razliko od tistih, ki so del industrije, jih manj pogosto vodijo notranje politike, rivalstva ali trenutni trendi,« je razložila. 

Kdo je Claire Bridges?

Je avtorica, ustvarjalka podkasta in nekdanja vodja MBA programa na Cannes Lions. Bila je tudi ena od prvih ženskih kreativnih direktoric na področju odnosov z javnostmi.

Podjetje Now Go Create je ustanovila z namenom, da posameznikom in organizacijam nudi svetovanje, izobraževanje in orodja za razvoj kreativnosti. Med njenimi naročniki so Netflix, Disney, Pret A Manger in Združeni narodi.

Poleg svetovalnega dela vodi podkast Now Go Create, v katerem gosti vodilne mislece s področja kreativnosti in deli praktične nasvete. Je tudi avtorica knjige In Your Creative Element, ki ponuja formulo za uspešno ustvarjalnost v poslovnem svetu.

Ima tudi izkušnje z ocenjevanjem kreativnih del; bila je namreč članica žirije za odnose z javnostmi festivala Cannes Lions, žirije Eurobest Young Lions ter vodja MBA programa na Cannes Lions.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji