Elan z novo okrepitvijo
Elanov oddelek za marketing v zimskošportni diviziji je z novim letom okrepila vsebinskomarketinška strateginja in tekstopiska Maja Ogrizek.
Kot pravi Maja Ogrizek, v Elan prinaša dolgoletne izkušnje s pisanjem besedil in razvijanjem kreativnih marketinških konceptov za raznolike kanale in stične točke, za agencije in končne naročnike. »Z znanjem, pridobljenim pri Martyju Neumeierju, sem naročnikom pomagala pri razumevanju nakupne poti potrošnika in zaznavanju priložnosti v nakupnem lijaku – z namenom strateškega načrtovanja blagovnih znamk. Zanje sem razvijala osebnost blagovne znamke ter jo aplicirala v prepoznaven jezik sporočanja. Pred tem sem bila v Mladinski knjigi Založbi dolgoletna urednica leksikonov, enciklopedij in Vesele šole. Sem strastna outdoorovka, večino besedil in komunikacijskih strategij ustvarim na trail tekih na ultra razdaljah,« je povedala za MM.
Na novem delovnem mestu bo s kreativnimi besedili navdihovala in spodbujala ljudi k ukvarjanju s športom v naravi, tvorno bo sodelovala pri določanju, ustvarjanju in izvajanju marketinških akcij, skrbela za usklajenost besedil in sporočil z osebnostjo blagovne znamke ter zagotavljala skladno pojavnost na ključnih točkah znamke. »Bom del tima, ki je odgovoren za razvoj in upravljanje blagovne znamke Elan na globalnem tržišču,« dodaja.