EBM
Aktualno

Ekologi brez meja spodbujajo podjetja k prvim korakom na poti trajnostnega razvoja

Agencija prvi.prvi z društvom Ekologi brez meja pripravlja drugo serijo predavanj EBM Akademija. Akademija bo potekala od februarja do aprila, 20. januarja 2022 pa za vse zainteresirane pripravljajo predstavitveni dogodek.

Gre za program za podjetja, ki iščejo pot, kako narediti prve korake trajnostnega razvoja. Sloni na treh temeljih: pridobivanju novih znanj, aktivni udeležbi z reševanjem različnih izzivov in tedenskih nalog ter povezovanju s podobno mislečimi. Na delavnicah z različnih vidikov obdelujejo učinkovito vpeljavo trajnosti v podjetja, med drugim tudi s komuniciranjem in sodelovanjem z nevladnimi organizacijami. »Ker je akademija zastavljena na pristopu, ki poudarja praktično razmišljanje in omogoča veliko prostora za debate, smo se letos odločili, da omogočimo vpogled v izobraževalni pristop. Na predstavitveni dogodek smo povabili klimatologinjo Lučko Kajfež Bogataj, ki bo v predavanju Okoljski izzivi, ki jih mora rešiti naša generacija predstavila vplive podnebnih sprememb,« so za MM povedali Ekologi brez meja. 

Pri izvedbi srečanj sodelujejo Meta Pavlin Avdić, strateška direktorica agencije trajnostnega komuniciranja prvi.prvi, Boštjan Prijanovič, direktor agencije New Moment, Mojca Markizeti, vodja trajnostnega razvoja in regulative v podjetju Iskraemeco, Alenka Hren, vodja programa trajnostne strateške transformacije podjetij v SPIRIT Slovenija, in dr. Tanja Kamin, nosilka predmeta Socialni marketing na Fakulteti za družbene vede. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji