nn
Aktualno

Effie® Slovenija 2023 z dvema pomembnima novostima

Tekmovanje ima letos dve pomembnejši novosti; prva je premik iz komunikacijske v marketinško uspešnost in učinkovitost, druga novost pa sta dve novi kategoriji.

Prva novost, premik iz komunikacijske v marketinško uspešnost in učinkovitost v primerjavi s preteklimi leti zahteva večje sodelovanje med agencijo in oglaševalcem. Druga novost pa sta dve novi kategoriji. Kategorija Medijske strategije in inovativna uporaba medijev vključuje kampanje, ki so dosegle odlične rezultate z učinkovitimi medijskimi strategijami in/ali inovativnimi pristopi do komunikacijskih kanalov in medijev, kategorija Vključenost znamke v ciljne skupnosti pa prepoznava kampanje, ki so okoli svoje znamke angažirale in zgradile močno skupnost.

Prijavitelji bodo tako lahko prijavili svoja dela v 8 panožnih in 11 posebnih kategorij.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji