nn
Aktualno

Effie® Slovenija 2023 z dvema pomembnima novostima

Tekmovanje ima letos dve pomembnejši novosti; prva je premik iz komunikacijske v marketinško uspešnost in učinkovitost, druga novost pa sta dve novi kategoriji.

Prva novost, premik iz komunikacijske v marketinško uspešnost in učinkovitost v primerjavi s preteklimi leti zahteva večje sodelovanje med agencijo in oglaševalcem. Druga novost pa sta dve novi kategoriji. Kategorija Medijske strategije in inovativna uporaba medijev vključuje kampanje, ki so dosegle odlične rezultate z učinkovitimi medijskimi strategijami in/ali inovativnimi pristopi do komunikacijskih kanalov in medijev, kategorija Vključenost znamke v ciljne skupnosti pa prepoznava kampanje, ki so okoli svoje znamke angažirale in zgradile močno skupnost.

Prijavitelji bodo tako lahko prijavili svoja dela v 8 panožnih in 11 posebnih kategorij.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji