zz
Aktualno

Effie: Katere so najučinkovitejše blagovne znamke in agencije na svetu?

Znani so rezultati globalnega indeksa Effie za leto 2024. Najuspešnejši blagovni znamki na svetu sta že četrto leto zapored belgijska pivovarna AB InBev in McDonald’s.

Effie Worldwide je objavil Effie Index 2024, 14. izdajo letne svetovne lestvice, ki slavi najučinkovitejše marketinške kampanje po vsem svetu, ki so nastale med 1. januarjem in 31. decembrom 2024. Traci Alford, globalna izvršna direktorica Effie Worldwide, je rezultate pospremila s komentarjem: »Effie Index postavlja globalni standard za učinkovitost marketinga. Gre za dela, ki delujejo in imajo močan učinek preko geografskih regij, industrij in občinstev.«

Najučinkovitejši oglaševalci

AB InBev, McDonald's, Unilever, PepsiCo in Mondelēz International

Najučinkovitejše blagovne znamke

McDonald’s, Dove, KFC, Samsung in O Boticário

Najučinkovitejše agencijske skupine

Omnicom, WPP, Publicis Groupe, Interpublic Group (IPG) in Dentsu

Najučinkovitejše agencijske mreže

Ogilvy, McCann Worldgroup, BBDO Worldwide, DDB Worldwide in VML

Najučinkovitejše agencijske podružnice

AlmapBBDO (São Paulo, Brazilija), Ogilvy (Mumbai, Indija), Leo Burnett (Mumbai, Indija), McCann (Gurugram, Indija) in Leo Burnett (Dubaj, ZAE)

Najučinkovitejše neodvisne agencije

Mischief @ No Fixed Address (Brooklyn, ZDA), ISLA (Ciudad de México, Mehika), ISLA (Buenos Aires, Argentina), The Womb (Mumbai, Indija), Soko (São Paulo, Brazilija)

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji