ADCE Awards
Aktualno

Dva slovenska projekta med finalisti ADCE Awards

Evropski klub umetniških direktorjev (ADCE) je naznanil 370 finalistov za nagrade ADCE, med katerimi sta tudi dva slovenska projekta: knjiga Visual Communication Žareta Kerina (Futura DDB) in »Krashko«, ki so ga za Engrotuš zasnovali v agenciji SHIFT.

Mila znamke Krashko so se med finaliste uvrstila v dveh kategorijah, in sicer oblikovanje/ilustacije ter oblikovanje/drugo. Gre za projekt, ki je nastal, »da bi pomagal Krasu vstati iz pepela«, saj je največji požar v zgodovini Slovenije za seboj pustil le opustošenje in uničenje. »Mila so bila nekoč tradicionalno narejena iz pepela, zato je Krashko narejen iz pepela požganih dreves po posebnem receptu, ki smo ga razvili v sodelovanju s podjetjem Kupala,« pravijo v agenciji SHIFT.

Krashko

Knjiga Visual Communication, avtorja Žareta Kerina, se je v finale uvrstila v kategoriji oblikovanje/uredniško oblikovanje. Gre za samopromocijsko knjigo, v kateri so predstavljena pomembna in večkrat nagrajena dela Žareta Kerina in agencije Futura DDB. Zunanjost knjige je minimalistična in z malo elementi pritegne pozornost in naredi močan vtis. »Subtilna gravura in drzna barva naslovnice (v odtenku agencije) poudarjata prefinjen čut in premišljen pristop, ki sta tako značilna za avtorjevo vizualno komunikacijsko zasnovo,« pravijo v Futuri.

Visual Communication

Finalisti za 33. nagrade ADCE prihajajo iz 22-ih držav, med njimi pa jih je največ iz Nemčije (kar 108), Španije (48) in Avstrije (33). Zmagovalce velike nagrade ter zlatih in posebnih nagrad bodo razglasili 22. novembra 2024, srebrne in bronaste pa bodo objavili na spletni strani.

Vse finaliste lahko vidite tu.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji