sundayy
Aktualno

Družbeno omrežje, ki posodobitve prikaže le ob nedeljah

Si predstavljate, kako bi bilo, če bi vam družbena omrežja posodobitve in statuse prijateljev prikazala le enkrat na teden? To sta si zamislila zakonca Jillian Schuller in Alex Ghiculescu, ki sta zasnovala družbeno omrežje Sundayy.

Večina uporabnikov družbenih omrežij pravi, da so nenehni opomniki, kaj se dogaja na Facebooku, Instagramu in drugje, moteči in jih zato izklapljajo. Tako sta menila tudi Jillian Schuller in Alex Ghiculescu, ki sta zasnovala Sundayy, omrežje, namenjeno uporabi v majhni skupini tesnih prijateljev ali družinskih članov. Jillian Schuller je za Hacker News povedala, da je pred enim letom s svojega telefona izbrisala Facebook in Instagram, saj ji ni bilo všeč, da je ves čas spremljala obvestila in brskala po časovnici. »Ker nisem našla druge platforme za ohranjanje stikov s prijatelji in družino, sva se z možem odločila, da bova zgradila svojo lastno,« pravi.

Uporabniki lahko na platformi vsak dan delijo, kaj se jim dogaja in kaj razmišljajo, a njihove objave ostanejo skrite. Pokažejo se le ob nedeljah, ko lahko njihovi prijatelji vidijo, kaj so počeli ves teden. Po mnenju strokovnjakov je Sundayy nastal ob pravem času, saj se vse več ljudi zaveda, da nenehna prisotnost na družbenih omrežjih ni koristna in lahko vodi v odvisnost. Sundayy po njihovem mnenju prinaša pozitivne strani družbenih omrežij (ohranjanje stikov in deljenje svojih misli), hkrati pa tam ni slabih ali lažnih novic in neželenih oglasov.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji