bla
Aktualno

Dražba za zakup oglaševalskega prostora na športnih dogodkih

V Združenih arabskih emiratih živeči Slovenec Erik Stibilj je ustanovil Adstadium.io, ki povezuje organizatorje športnih dogodkov in oglaševalce.

Športni klubi oziroma lastniki pravic za oglaševalski prostor na stadionih in športnih prireditvah lahko v okviru platforme Adstadium.io ponudijo neprodani oglaševalski prostor, oziroma tistega, ki ga želijo prodati po višji ceni (in s tem maksimizirati prodajo klubskega oglaševalskega prostora). Cilj platforme je po besedah direktorja Erika Stibilja na eni strani pomagati športnim klubom oziroma organizatorjem športnih prireditev pridobiti čim več sredstev iz oglaševanja in na drugi strani blagovnim znamkam omogočiti oglaševanje na novih trgih.

»Platforma podpira možnost zakupa »match by match«. To pomeni, da lahko klub oziroma lastnik pravic oglaševalskega prostora doda na platformo več dražb, lahko tudi za celotno sezono oziroma vse tekme v naprej. Na drugi strani globalne blagovne znamke oziroma podjetja ponujajo ponudbe v obliki dražbe, da pridobijo točno določen oglaševalski prostor v državi, kjer želijo oglaševati,« je povedal Stibilj. Poslovni model temelji na 9-odstotnem deležu od zmagovalne dražbe, v naslednjem koraku pa načrtujejo tako imenovane članske (»membership«) pakete za podjetja ter športne klube.

Začetek v ZAE, širitev bo globalna

Platforma se je naprej osredotočila na trg Združenih arabskih emiratov (ZAE), kar pa ni naključje. Bizilj, sicer nekdanji profesionalni nogometaš, živi in dela v športni industriji ravno v ZAE, kjer je Adstadium.io tudi ustanovil. »Drugi razlog pa je, da se tukaj trenutno veliko vlaga v startupe. S tega vidika nam je zelo v pomoč, da delujemo v tem koncu sveta,« je povedal. Platformo sicer opredeljuje kot globalno usmerjeno, z možnostjo sodelovanja oglaševalskega prostora iz športnih tekem prireditev iz vseh koncev sveta.

V načrtih so sodelovanja s področnimi vodji (ang. country managerji) v Južni Ameriki (vodja bo lociran v Braziliji), na Kitajskem, na Filipinih, in v Indiji, prodajno podporo pa bodo v obliki agentov imeli tudi v Evropi (v obliki agentov). »Trenutno smo v pogovorih z večino klubi v Emiratih. Nimajo še dobro ustaljenega procesa prodaje oglaševalskega prostora tako, da jim Adstadium.io zelo ustreza. Imamo dobre povezave z evropskimi športnimi klubi. Zelo nas zanimajo razvijajoči se trgi držav Azije, Južne Amerike in Indije, predvsem kriket in nogomet. V naslednjih dneh bomo postopoma oznanili tud ambasadorje blagovne znamke in svetovalce, ki nam bodo pomagali odpreti prava vrata.« 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji