Dove spodbuja pozitivne misli otrok
Pri blagovni znamki Dove želijo otroke spodbuditi, da bi bili bolj zadovoljni s svojimi telesi, zato so se odločili, da bodo izdelke zanje opremili z mislimi, ki spodbujajo pozitivno samopodobo.
Ker raziskave kažejo, da so že triletniki nezadovoljni s svojim videzom, so pri Dove sklenili, da bodo poskusili pri tem pomagati. Linijo izdelkov, ki je trenutno na voljo v ZDA in Kanadi, so tako opremili z ilustracijami deklic in dečkov, ki izpostavljajo svoje pozitivne lastnosti, na primer: »Sem izjemen, pogumen in močan« ali »Sem pozorna, skrbna in zabavna«. Na izdelkih je tudi QR-koda, ki starše usmerja k nasvetom, kako pri otroku razviti pozitivno samopodobo in zaupanje vase, ter na spletno igro, ki pomaga otrokom izboljšati samozavest. Dove sicer že vse od leta 2004 gradi projekt »Dove samozavest«, tokrat pa so svoje poslanstvo prvič razširili tudi na svoje izdelke, kar se zdi logičen korak, saj otroci pozitivna sporočila na njih videvajo prav vsak dan.