dove otroci
Aktualno

Dove spodbuja pozitivne misli otrok

Pri blagovni znamki Dove želijo otroke spodbuditi, da bi bili bolj zadovoljni s svojimi telesi, zato so se odločili, da bodo izdelke zanje opremili z mislimi, ki spodbujajo pozitivno samopodobo.

Ker raziskave kažejo, da so že triletniki nezadovoljni s svojim videzom, so pri Dove sklenili, da bodo poskusili pri tem pomagati. Linijo izdelkov, ki je trenutno na voljo v ZDA in Kanadi, so tako opremili z ilustracijami deklic in dečkov, ki izpostavljajo svoje pozitivne lastnosti, na primer: »Sem izjemen, pogumen in močan« ali »Sem pozorna, skrbna in zabavna«. Na izdelkih je tudi QR-koda, ki starše usmerja k nasvetom, kako pri otroku razviti pozitivno samopodobo in zaupanje vase, ter na spletno igro, ki pomaga otrokom izboljšati samozavest. Dove sicer že vse od leta 2004 gradi projekt »Dove samozavest«, tokrat pa so svoje poslanstvo prvič razširili tudi na svoje izdelke, kar se zdi logičen korak, saj otroci pozitivna sporočila na njih videvajo prav vsak dan.

dove otroci

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji