dove koza
Aktualno

Dove poziva: »Spremenimo internet in ne naše kože«

Pri blagovni znamki Dove so povabili vsakdanje ženske, naj spregovorijo, saj želijo skupaj s svojimi uporabnicami spremeniti idejo, da sreča prihaja iz popolnega videza.

Z novo poletno akcijo želijo sporočiti, da ljubezen do sebe nima nič skupnega z (vsiljeno) idejo o naših telesih. Zaradi ozaveščanja, da so dovolj takšne, kot so, je Dove povabil vse ženske, da svobodno in iskreno delijo svoja razmišljanja o tej temi. V sodelovanju s portali medijske hiše Adriamedia so dekleta delila, da je ravno tisti prizor »jutranje, razkuštrane, zaspane različice nas« idealen trenutek navdiha, da se objameš ravno takšna, kot si – naravna, resnična in iskrena. »Rada imam svoje obline in majhne strije na zadnjici. Rada telovadim, se sprehajam in se ukvarjam z jogo brez kakršnega koli pritiska, da moram shujšati,« je napisala ena od bralk.

»Kako doseči rezultat popolnega samosprejemanja? Prvi korak je vsekakor sprejetje ideje, da je standard lepote, po katerem stremimo, le vsiljena ideja in da se dolgoročna sreča in zadovoljstvo še vedno skrivata nekje drugje. Hvala vsem ženskam, ker so sodelovale pri ideji, da skupaj pošljemo sporočilo: Čudovita si ravno takšna, kot si. Spremenimo internet in ne naše kože,« pravijo pri blagovni znamki Dove.

dove koza2

Intervju

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Življenje z znaMMkami
30. 06. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo razumem kot vzajemno zaupanje, jasno komunikacijo in skupno prizadevanje za dosego ciljev. Pomembno je, da obe strani…

Tinder
27. 06. 2025

Festival Ljubljana je s svojo kampanjo zakorakal v svet digitalnega povezovanja. Jure…

Tinder se je izkazal za zanimivo in relevantno platformo, kjer ljudje iščejo povezave – zakaj ne bi bila ena od njih tudi povezava s kulturo?

Naši avtorji