dove koza
Aktualno

Dove poziva: »Spremenimo internet in ne naše kože«

Pri blagovni znamki Dove so povabili vsakdanje ženske, naj spregovorijo, saj želijo skupaj s svojimi uporabnicami spremeniti idejo, da sreča prihaja iz popolnega videza.

Z novo poletno akcijo želijo sporočiti, da ljubezen do sebe nima nič skupnega z (vsiljeno) idejo o naših telesih. Zaradi ozaveščanja, da so dovolj takšne, kot so, je Dove povabil vse ženske, da svobodno in iskreno delijo svoja razmišljanja o tej temi. V sodelovanju s portali medijske hiše Adriamedia so dekleta delila, da je ravno tisti prizor »jutranje, razkuštrane, zaspane različice nas« idealen trenutek navdiha, da se objameš ravno takšna, kot si – naravna, resnična in iskrena. »Rada imam svoje obline in majhne strije na zadnjici. Rada telovadim, se sprehajam in se ukvarjam z jogo brez kakršnega koli pritiska, da moram shujšati,« je napisala ena od bralk.

»Kako doseči rezultat popolnega samosprejemanja? Prvi korak je vsekakor sprejetje ideje, da je standard lepote, po katerem stremimo, le vsiljena ideja in da se dolgoročna sreča in zadovoljstvo še vedno skrivata nekje drugje. Hvala vsem ženskam, ker so sodelovale pri ideji, da skupaj pošljemo sporočilo: Čudovita si ravno takšna, kot si. Spremenimo internet in ne naše kože,« pravijo pri blagovni znamki Dove.

dove koza2

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji