dove
Aktualno

Dove in nevarnosti sebkov

Dove v novi oglaševalski akciji opozarja na pretirano obdelane fotgorafije kot veliko nevarnost družbenih omrežij.

Če so bile pred leti  (in so še vedno) pretirano obdelane fotografije v ženskih revijah deležne hudih kritik o izkrivljenih lepotnih idealih, pa to ne velja (ali pa vsaj ne dovolj) za fotografije na družbenih omrežjih. Predpostavka aktivistično naravnane oglaševalske akcije, ki so jo zasnovali v agenciji Ogilvy, je med drugim tudi žalostno dejstvo, da je 80 odstotkov deklic pred 13. letom starosti nezadovoljnih s svojo podobo na spletu.

V oglasu spremljamo zgodbo o nastajanju sebka deklice, ki živi v (umetnem) okolju družbenih omrežij. Vendar pa zgodba poteka vzvratno. Najprej vidimo končni »izdelek« oziroma obdelano fotografijo, nato pa v obratni smeri proces obdelave preko posebnih učinkov. Med drugim ugotovimo, da si je deklica povečala oči in pomanjšala nos. Popolni sebek je tako rezultat dela z aplikacijo, s katero si je spremenila obraz. A oglas se tu še ne konča. Zaključi se s prizorom, ko strmi v ogledalo, očitno nezadovoljna s svojim videzom. »Pritisk z družbenih omrežij škoduje samopodobi naših deklet. Več časa na zaslonu v času pandemije je vse le še poslabšalo. Pogovorite se o tem,« sporočajo z oglasom.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji