Dove in nevarnosti sebkov
Dove v novi oglaševalski akciji opozarja na pretirano obdelane fotgorafije kot veliko nevarnost družbenih omrežij.
Če so bile pred leti (in so še vedno) pretirano obdelane fotografije v ženskih revijah deležne hudih kritik o izkrivljenih lepotnih idealih, pa to ne velja (ali pa vsaj ne dovolj) za fotografije na družbenih omrežjih. Predpostavka aktivistično naravnane oglaševalske akcije, ki so jo zasnovali v agenciji Ogilvy, je med drugim tudi žalostno dejstvo, da je 80 odstotkov deklic pred 13. letom starosti nezadovoljnih s svojo podobo na spletu.
V oglasu spremljamo zgodbo o nastajanju sebka deklice, ki živi v (umetnem) okolju družbenih omrežij. Vendar pa zgodba poteka vzvratno. Najprej vidimo končni »izdelek« oziroma obdelano fotografijo, nato pa v obratni smeri proces obdelave preko posebnih učinkov. Med drugim ugotovimo, da si je deklica povečala oči in pomanjšala nos. Popolni sebek je tako rezultat dela z aplikacijo, s katero si je spremenila obraz. A oglas se tu še ne konča. Zaključi se s prizorom, ko strmi v ogledalo, očitno nezadovoljna s svojim videzom. »Pritisk z družbenih omrežij škoduje samopodobi naših deklet. Več časa na zaslonu v času pandemije je vse le še poslabšalo. Pogovorite se o tem,« sporočajo z oglasom.