Proglas
Aktualno

Donosnost ali zdravje?

V sklopu majskih proglasov v tedniku Mladina so štiri slovenske oglaševalske agencije podale svoj pogled na sežigalnice odpadkov. Za MM so njihovi predstavniki pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.

Izhodišče za tokratne proglase je dejstvo, da so odpadki v Sloveniji eden od večjih ekoloških problemov, s katerimi nimamo kam in se kopičijo v naših zbirališčih. »Sežigalnice postajajo odgovor nanj in hkrati dejavnost z donosom, medtem pa javnost in zdravniška stroka pozivata k strožjim normativom ali vsaj poenotenju tistih za sežigalnice in sosežigalnice, predvsem pa k iskanju alternativ za onesnaženje, saj to na zdravju ljudi in okolja pušča izredno škodljive sledi in vodi v neozdravljive bolezni,« so zapisali pri Mladini. Oglaševalske agencije Pristop, Yin+Young, Internavti in Zadrga tako vsaka po svoje opozarjajo, da so sežigalnice okoljski, zdravstveni pa tudi družbeni problem.

Internavti

Opozorilo v jeziku, ki ga vsi govorimo tekoče

»Na tokratno temo Proglasa, vprašanje problematike sežigalnic, smo želeli odgovoriti v jeziku ironije, ki ga vsi govorimo tekoče, ter z njim naslikati stisko kraja, ki je v Sloveniji verjetno najbolj znan po sistemskih posegih v naravo in zdravje tamkajšnjega prebivalstva.«

Blaž Kocjančič (Internavti)

Zadrga

Vžig heil

»Brezobzirnost in ignoranca kapitala s strumnim korakom marširata preko trupel, za njimi pa sprenevedanje in aroganca pometata pod preprogo vsako sled. Klimatski genocid se odvija pred našimi očmi in videti je, da v sežigalnicah poleg odpadkov gorijo še naša zadnja upanja na kakovostne spremembe in ustrezno zakonodajo. Vžig heil!«

Dejan Miletič (Zadrga)

Yin+Young

Kjer je dim, je tudi denar.

»Naš proglas ne potrebuje neke dodatne razlage, saj izhaja iz resnice v zgornjem naslovu in je zato precej očiten. Predvsem se nam je zdelo pomembno osvetliti dejstvo, da okoljska ter zdravstvena problematika ekoloških bomb kot so sežigalnice ostaja v senci kapitala oz. dobička, ki ima na koncu na žalost vedno zadnjo besedo. Gre za prakso, s katero smo se npr. srečali tudi med nedavno epidemijo. In dokler ostaja ta modus operandi še kako aktualen ter predvsem toleriran, je skoraj nemogoče govoriti o konkretnih ali vsaj perspektivnih rešitvah za dobrobit okolja in ljudi.«

Domen Husu (Yin+Young)

Pristop

Pristop

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji