premmik donat
Aktualno

Donat z mejnikom nove blagovne znamke DoNatural okrepil tudi marketinško ekipo

Pri Donatu verjamejo, da se vsaka uspešna zgodba začne z dobro ekipo. S predstavitvijo nove blagovne znamke DoNatural so v obstoječi ekipi naredili nekaj sprememb, svoj krog marketinških strokovnjakov pa so razširili tudi s štirimi novimi sodelavci.

Že v preteklem letu se je digitalnemu delu ekipe pridružila Nina Furlan, ki v ekipi Donata skrbi za digitalno pojavnost nove blagovne znamke DoNatural. Svojo marketinško pot je začela pred osmimi leti v digitalni agenciji Optiweb kot oglaševalka na Facebooku in Googlu ter vodja marketinških projektov. Njena karierna pot se je nadaljevala v marketinškem oddelku podjetja Sensilab, kjer je vodila oglaševanje Google Ads na devetih evropskih trgih ter postavljala oglaševalske strategije Google Ads za različne blagovne znamke. Pridružila se je digitalni ekipi, ki jo v okviru poslovne enote Donat vodi Jernej Janežič, za digitalni odtis Donata pa še naprej skrbi Iva Starc, sicer tudi ambasadorka trajnostnih aktivnosti v okviru poslovne enote. 

Majda Taslidža, ki je do zdaj skrbela za raziskave, je po novem odgovorna za razvoj blagovne znamke Donat. Na področju raziskav se je ekipi pridružil novi sodelavec Anton Gril. Svojo poslovno pot je začel na Studiu Marketing JWT kot tržni analitik raziskovalec, nadaljeval pa na Aragonu, kjer se je 17 let ukvarjal z marketinškimi raziskavami, analitiko in svetovanjem naročnikom. Preizkusil se je tudi v zagonskem podjetju, zadnjih šest let pa se je v bančnem sektorju ukvarjal z napredno analitiko in prediktivnim modeliranjem. 

Za razvoj nove blagovne znamke DoNatural pod okriljem direktorice marketinga in razvoja Klavdije Vidic skrbi Lilijana Mikluš, kot mlajša vodja razvoja blagovne znamke pa se ji je pri tem delu pridružila tudi Katja Gaber, ki je do zdaj marketinško ekipo podpirala na delovnem mestu asistentke. Nova asistentka v ekipi je od februarja 2025 Anja Stritar

Vodenje ekipe, ki upravlja obe blagovni znamki – Donat in DoNatural – na posameznih trgih, je prevzela Lea Stritar, v ekipi pa je poleg Rosane Turk tudi nova sodelavka Nina Žlajpah z več kot dvajsetimi leti izkušenj na področju produktnega vodenja v marketingu. Svojo poklicno pot je začela v podjetju Ilirija, kjer je pridobila dragocene izkušnje pri razvoju in upravljanju blagovnih znamk. Pozneje je kariero nadaljevala v podjetju Podravka, kjer je več let uspešno vodila ključne blagovne znamke in sodelovala pri pripravi in izvajanju celovitih marketinških kampanj. 

»Prepričani smo, da bo preplet izkušenih strokovnjakov in mladih talentov, ki si zaupajo, se dopolnjujejo in skupaj ustvarjajo temelje za nove premike, prinesel nove uspehe,« pravijo pri Donatu.

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji