domen husu
Aktualno

Domen Husu: »Naš posel je v teh izrednih razmerah zanemarljiv«

Delo od doma za kreativce sicer ni nekaj izjemnega, a vseeno smo jih povprašali, kako so se prilagodili novim razmeram.

Tokrat objavljamo mnenje Domna Husuja, kreativnega direktorja v agenciji Yin+Young, ki pravi, da jim delo na daljavo ne predstavlja posebnega izziva, saj se agencijska peterica lahko zelo hitro uskladi med seboj. »Člane naše agencije lahko preštejemo na prste ene roke in posledično nam delo na daljavo ne predstavlja nekega izziva, saj se pet ljudi lahko zelo hitro uskladi med seboj. Malo za šalo in precej zares – morda je ta (samo)izolacija na nek bizaren način celo dobrodošla, da si nekoliko odpočijemo drug od drugega, ker včasih skupaj preživimo več časa, kot bi si želeli. Sicer smo kot agencija tudi v nekarantenskih časih precej fleksibilni, zato lahko v določenem trenutku vsak dela na svojem koncu, pa to še vedno popolnoma funkcionira. Trenutno megalomanskih oglaševalskih akcij ne snujemo, saj nam je po nekem srečnem naključju uspelo skoraj vse zaključiti, še preden smo se vsi razbežali. Seveda tudi v teh dneh iz postelje ali s kavča opravljamo redno delo, ki pa ga ni veliko, saj so se aktivnosti tudi na strani naročnikov (pričakovano) umirile,« je za MM povedal Domen Husu.

Rešitve, ki navdihujejo in ne izkoriščajo ranljivosti potrošnika

Česa pa se je v tem času »naučil«? »Predvsem sem v trenutkih (prisilne) samorefleksije zelo hitro prišel do spoznanja, da je naš posel v teh izrednih razmerah precej zanemarljiv, saj imajo kar naenkrat prednost primarnejše vrednote in potrebe, na katere smo v svoji velikopoteznosti skoraj pozabili. Kar je tudi prav. Seveda to ne pomeni, da kot komunikatorji oz. kreativci ne moremo ponuditi roke pri ozaveščanju, spodbujanju in nenazadnje kratkočasenju javnosti, ki je oz. naj bi bila zaprta za štirimi stenami. Zato je še toliko bolj pomembno, da dajemo od sebe rešitve, ki navdihujejo in zabavajo, obenem pa ne izkoriščajo aktualne ranljivosti potrošnika.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji