spar hrana
Aktualno

Dobrodelni kuharski »eksperiment«

Futura DDB je za svojega dolgoletnega naročnika Spar Slovenija zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo z namenom ozaveščanja o zavrženi hrani.

V okviru poslanstva Hrana ne sodi v smeti so ponovno združili moči s priznanim kuharskim mojstrom Markom Pavčnikom, tokrat v dobrodelnem kuharskem preizkusu. Ta na izviren način uporablja podatek Statističnega urada, da vsak Slovenec v povprečju letno zavrže kar 68 kg hrane – zato je Pavčnik v eksperimentu kuhal z natanko toliko kilogrami sestavin.

Najprej skrbno pripravil kuharski recept, sestavine zapisal na nakupovalni listek in se odpravil v trgovino Interspar. Nakupil je 68 kg hrane. Nato se je v kuhinji svoje restavracije s pomočjo svoje ekipe lotil sveže kuharske enačbe – koliko okusnih jedi lahko pripravi iz enake količine hrane, kot je v enem letu po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije v povprečju zavrže vsak Slovenec.

Rezultat »Projekta 68 kg«

Iz 68 kg sestavin je mogoče pripraviti kar 257 kakovostnih obrokov. Toliko sta jih pripravila Pavčnik in kuharska ekipa, v kateri sta sodelovala tudi dijaka Srednje šole za gostinstvo in turizem Maribor, saj je pomembno, da se zavedanje o tem širi na mlajše generacije. Skupaj so pripravili testeninsko solato v mesni in vegetarijanski različici ter v sodelovanju s Slovensko filantropijo z njo razveselili socialno ogrožene družine iz Žalca, Črnomlja, Metlike, Maribora in Murske Sobote.

Ne gre za številke, ampak za obroke

 »Projekt 68 kg smo izpeljali zato, da bi se o zavrženi hrani več govorilo. Obenem pa smo želeli pokazati, koliko potencialnih hranljivih obrokov se vsako leto nepremišljeno vrže v smeti,« je povedal chef restavracije Pavus, glavni pobudnik eksperimenta.

»Rezultat nas je vse močno presenetil in kaže na resnično plat zavržene hrane. Ne gre samo za številke, temveč za hranljive obroke, ki bi bili lahko s skrbnim načrtovanjem bolje uporabljeni. Tega se moramo zavedati prav vsak dan,« je povedala Janja Štular, vodja marketinga Spar Slovenija.

Oglejte si dokumentarni video projekta na www.spar.si/68kg

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji