influencers
Aktualno

Dobri časi za platforme družbenih omrežij in vplivneže

V času drugega vala pandemije oziroma v tretjem četrtletju 2020 so oglaševalci močno povečali naložbe v oglaševanje na družbenih omrežjih.

Potrošniki od začetka pandemije veliko več časa preživimo na spletu in družbenih omrežjih. Spletna prodaja cveti in temu sledijo tudi blagovne znamke. Sodeč po poročilu portala Statista so se naložbe  v oglaševanje na družbenih omrežjih v tretjem četrtletju 2020 povečale za 56,4 odstotka v primerjavi z enakim obdobjem lani. Največje povečanje beležijo v ZDA (61,7 odstotka), Srednji Ameriki (55,6 odstotka) in Evropi (50,4 odstotka).

Rekordne naložbe v YouTube in vplivnostni marketing

Leta 2019 so naložbe v vplivnostni marketing na YouTubu znašale 4,5 milijarde evrov. Letos naj bi se ta številka povzpela že na 5,5 milijarde evrov. Pet znamk z največjimi naložbami v vplivnostni marketing (v okviru YouTuba) je po ugotovitvah raziskave italijanske analitične družbe Finaria sodelovalo s 138-imi vplivneži v skupno 874-ih videih. Skupaj so ti videoposnetki zabeležili 300 milijonov ogledov, njihovo vrednost pa ocenjujejo na 50 milijonov dolarjev oziroma dobrih 41 milijonov evrov. Tehnološka podjetja so v vplivnostni marketing vložila dobrih 56 milijonov evrov. Pri naložbah prednjači NordVPN, ena najpogosteje uporabljenih VPN-aplikacij na trgu. Za 87 videov so namenili skoraj 10 milijonov evrov. Tehnološka panoga je sicer največ sodelovala z vplivneži MrBeast, Dude Perfect in PewDiePie, ki imajo skupaj 198,4 milijona naročnikov.

youtube

Sodeč po ugotovitvah raziskave se lahko YouTube pohvali s vsesplošnim povečanim zanimanjem blagovnih znamk. V tretjem četrtletju so zabeležili kar 40-odstotno povečanje sponzoriranih videov, število ogledov (sponzoriranih videov) pa je v tem obodobju doseglo rekordnih 1,3 milijarde ali 600 tisoč na uro. Med panogami glede naložb prednjači tehnološki sektor, ki je med prvimi petimi panogami prispeval kar 46 odstotkov naložb.

Instagram kot prevladujoča platforma za vplivnostni marketing

Po naložbah v vplivnostni marketing vodi Instagram. Letos naj bi oglaševalci vanj vložili 7,26 milijarde evrov, kar je več kot milijardo več kot leta 2019 (5,78 milijarde evrov). V tem pogledu meče senco na »mamo« Facebook, saj so oznamčeni profili na Instagramu zabeležili več kot tretijno (34,7 odstotka) večji doseg kot na Facebooku. A s številkami si Mark Zuckerberg verjetno ne beli glave. V tretjem četrtletju 2020 je bilo namreč kar 61,9 odstotka objav blagovnih znamk objavljenih na Facebooku.

youtube

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji