point out
Aktualno

Digitalna marketinška agencija, usmerjena v rast

V letu 2020 je agencija POINT OUT pod vodstvom direktorjev Zorana Bosančića in Nejca Slovnika (z)rasla bolj kot kdaj koli prej. A vse to, kot pravita, ne bi bilo mogoče brez dobre ekipe in prave metodologije.

»POSEL DOBIŠ LE, ČE IMAŠ PRAVI PRISTOP«

Leto 2020 je bilo leto tektonskih sprememb, ki so vplivale tudi na način poslovanja podjetij. Velike migracije na digitalne oglaševalske platforme so morda res ustvarjale več povpraševanja, a kot menijo v agenciji POINT OUT, to ne jamči tega, da posel tudi dobiš. S tega vidika v ospredje postavljajo kakovost, organizacijo in metodologijo del. Ker so prepričani, da uspeha ni nikoli dobro prepuščati verjetnosti, so razvili lastno formulo po imenu Algoritem rasti. Z njeno pomočjo so v zadnjih 12 mesecih povečali bazo naročnikov za več kot 20 odstotkov, leto 2020 pa končali s kar 55 odstotkov večjimi prihodki v primerjavi z letom prej. 

OD STRATEGIJE IN VSEBINE DO RASTI

Po mnenju POINT OUT-ovcev je eden od največjih izzivov sodobnega časa prevelika osredotočenost na operativno izvajanje zgolj ene marketinške aktivnosti. Brez premisleka, kako se ta dolgoročno povezuje v smiselno celoto ali kako trajen je njen učinek. Njihova metoda Algoritem rasti zato sloni na treh osnovnih temeljih — strategiji, vsebini in rasti, ki marketinško dejavnost postavljajo v širši kontekst in podjetjem omogočajo dosegati višje, tudi bolj dolgoročne cilje.

»Rast je ključnega pomena za uspešne odnose, zato naročnikom strateško svetujemo in jim pomagamo doseči želene rezultate. S tem namenom bomo v letu 2021 še bolj okrepili naš fokus na naročnike ter hkrati optimizirali interne delovne procese in vodenje projektov,« pravi vodja oddelka rasti in soustanovitelj podjetja Zoran Bosančić

Kar deluje navzven, deluje tudi navznoter, poudarjajo v agenciji POINT OUT. Enako filozofijo so ubrali tudi v organizaciji lastnega dela, saj zaposleni v agenciji delujejo znotraj treh oddelkov: strategija (digitalna strategija in prodaja), vsebina (kreativno snovanje, tekstopisje in oblikovanje) in rast (oglaševanje, analitika in SEO). Po besedah Nejca Slovnika, ustanovitelja podjetja in vodje oddelka strategije, je algoritem rasti nastal kot marketinški pristop v želji, da podjetjem ponudijo rešitev celovitega nastopa s področja digitalnega marketinga in širše. »Ker so podjetja na podlagi našega dela in s preseganjem rezultatov sodelovanj v njem prepoznala vrednost, se je kot logičen naslednji korak izkazal, da po tovrstnem pristopu razvijamo tudi interno ekipo in organizacijsko strukturo podjetja. Odločitev za to je bila vsekakor prava, saj smo s tem zagotovili še višjo kakovost naših storitev in izboljšali rezultate sodelovanj z naročniki — skrb za njihovo rast in razvoj pa je v središču našega poslovanja,« pojasnjuje Slovnik.

»Vsak od nas v POINT OUT-u ima svoj jasen fokus in svojih nekaj marketinških 'specialitet'. Zelo jasno je, katere so moči vsakega od nas, tudi osebnostne. Naše dobro delo izvira iz tega zavedanja in dopuščanja, da jih pri projektu vsak od nas pokaže in uporabi. Poslušamo se. V naši sejni sobi se zato kreativna vsebina, taktike rasti in strateški načrt združijo v enovito strategijo, ki za naročnika deluje na daljši rok,« dodaja strokovnjak za digitalno oglaševanje Žiga Oset.

point out

Bistvo vsake agencije so njeni zaposleni

Ker se v agenciji zavedajo, da je ekipa tako močna, kolikor je močan njen najšibkejši člen, vsak novo zaposleni v agenciji prejme individualen razvojni načrt. Ta je prilagojen njegovemu znanju, ambicijam in ciljem. Kot pravijo, je prenos znanja ena od najpomembnejših vrednot. To dokazujejo tudi nagrade, ki so jih prejeli za svoj model razvoja zaposlenih KnowledgeForGrowth. Poleg rednih teambuildingov, četrtletnih srečanj 1-na-1, internih delavnic in zunanjih izobraževalnih dogodkov, ki so že nekaj let reden del agencijskega življenja, so se člani ekipe POINT OUT v letu 2020 razveselili tudi božičnice. Zaradi rekordne uspešnosti in rasti so namreč lahko prvič v zgodovini svojega obstoja podarili bonus ob koncu leta.

»Bistvo vsake agencije so njeni zaposleni, v njih pa znanje, kreativnost in borbeni duh, ki vzame vsakega naročnika za svojega, njegove cilje za svoje in vihari po prostranem digitalnem morju. Če je bil nekoč meč pero, je zdaj to znanje o digitalnem (marketingu), ki ga moramo zato ves čas brusiti. V agenciji POINT OUT smo zbrani posamezniki, ki se zavedamo pomena znanja, izpopolnjevanja in reka — vsi za enega, eden za vse,« je povedala vodja oddelka vsebine Barbara Jošt.

point out

Selitev v nove prostore

V preteklem letu je POINT OUT okrepil ekipo s tremi sodelavci, in sicer s starejšo tekstopisko Barbaro Jošt, specialistom za digitalno oglaševanje Žigo Osetom in oblikovalko Tjašo Blaško. A še vedno ostajajo željni po več — več dela in več sodelavcev. Zato so v letu 2021 že povečali ekipo z novo specialistko za digitalno oglaševanje, iščejo pa tudi dodatne moči.

Več dela in več zaposlenih pa je v zadnjih mesecih prispevalo tudi k temu, da je v njihovi obstoječi pisarni zmanjkalo delovnih miz. Na začetku junija se zato selijo v trikrat večje prostore — a ne prav daleč stran, saj še vedno ostajajo doma v središču BTC-ja. »Selitev v nove prostore z ekipo že nestrpno pričakujemo. Prvič imamo priložnost pisarne oblikovati po svoje. Prostori bodo zato v celoti odražali našo interno kulturo, zagotovili učinkovito, a hkrati sproščeno delovno okolje in nam tako pomagali do še boljših projektov in rezultatov,« pravi digitalna strateginja Minela Jelečević

Nove prostore bodo oblikovali glede na lastne želje, delovne procese in glede na svojo metodologijo dela. V sodelovanju z agencijo za notranje oblikovanje pa ne bodo pozabili niti na posebno izkušnjo za obiskovalce. Poudarjajo, da bo odražala njihove vrednote na kreativen način, predvsem pa poskrbela, da si jih bo vsak gost zapomnil in se v njihove prostore rad vrnil. V šali POINT OUT-ovci celo pravijo, da bodo po 10 letih končno imeli svoj naslov — na Hrvaški ulici 4 (celotna BTC arena si sicer deli skupen naslov: Šmartinska cesta 152, op. p).

»POTRKAJ NA VRATA PRILOŽNOSTI«

Spremembe so tiste, ki nas ženejo naprej, pravijo v POINT OUT-u. Vsako situacijo, projekt ali izziv dojemajo kot priložnost, da se učijo, rastejo in bitko zaključijo z zavidljivim rezultatom.

Če se prepoznaš v teh besedah, potem potrkaj na vrata priložnosti in se odzovi na razpisana delovna mesta. Kaj točno iščejo, si lahko prebereš v oglasih za delovna mesta:

- vodja digitalnih projektov,

- starejša vodja digitalnih projektov,

- grafični oblikovalec

- tekstopisec in urednik družbenih omrežij

- specialist za prodajo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji