
Diginom: SHIFT-ov »digitalni« mlajši brat
Januarja 2024 je agencija SHIFT odprla sestrsko agencijo Diginom, ki se ukvarja predvsem z digitalnimi projekti. Po letu dni od ustanovitve agencije smo se o njej pogovarjali z direktorico Špelo Žorž.

Tina Guček
Ob prvi obletnici Diginoma smo se pogovarjali s Špelo Žorž, ki je skupaj s Sabino Luskovnik direktorica agencije. Kot pravi, sta Diginom ustanovili kot komplementarno agencijo SHIFT-u. »Ukvarja se predvsem z digitalnimi projekti, z ekipo pa poskrbimo za vse faze procesa. Sem sodi vse od postavitev KPI-jev, celostna medijska in kreativna strategija nastopa, medijski zakup, ustvarjanje vseh potrebnih digitalnih oglasov in formatov, spremljanje in optimizacija zakupa na dnevni ravni, pa tudi priprave analiz, poročil in predlogov za naprej. Poleg tega se aktivno ukvarjamo z upravljanjem in vodenjem kanalov na družbenih omrežjih za različne naročnike, pripravo celostnih digitalnih ekosistemov in ustvarjanjem spletnih strani,« je povedala za MM.
Ekipa s poglobljenim digitalnim znanjem
Diginomovi večji naročniki so Zavarovalnica Vita, Würth Slovenija in Beletrina Digital, pričakujejo pa, da se bo seznam še dopolnjeval. Zanje skrbi ekipa, ki se dopolnjuje s SHIFT-ovo. »Diginom ima predvsem ekipo s poglobljenim digitalnim znanjem, kot so digitalni strategi, performance strokovnjaki in analitiki, upravljavci družbenih omrežij in oblikovalci digitalnih rešitev, SHIFT pa zaposluje predvsem strokovnjake s področja upravljanja blagovnih znamk in ustvarjanja celostnih komunikacijskih kampanj – torej bolj v smislu klasične kreativne agencije,« pravi Špela Žorž. Doda, da se občasno zgodi tudi to, da kateri od SHIFT-ovih naročnikov potrebuje Diginomove storitve kot dodatek k aktualni kampanji ali za digitalno podporo v času večje sezonske prodaje, zgodi pa se tudi, da Diginomov naročnik občasno potrebuje storitve klasičnega razumevanja in komuniciranja blagovnih znamk.