zz
Aktualno

Degordian predstavlja novo agencijo Boiler

Hrvaški Degordian je sicer znan kot digitalna agencija, a od danes naprej za blagovne znamke ponuja tudi celosten splet tradicionalnih marketinških storitev.

Degordian je začel kot prva agencija za družbena omrežja (po imenu iSTUDIO) in se v 15-ih letih razvil v digital-first agencijo ter bistveno razširil svojo ponudbo storitev na vsa digitalna področja; med drugim za naročnike snujejo tudi komunikacijske strategije, skrbijo za znamčenje, odnose z javnostmi, upravljanje družbenih omrežij, vplivnostni marketing, IT-storitve, oblikovanje, videoprodukcijo in podobno.

Ob vse širši ponudbi storitev je Degordian v imenu sistematizacije ustvaril agencijo Boiler, ki bo nadgradila spekter storitev digitalnega marketinga s portfeljem storitev tradicionalnega marketinga. S tem bodo dosegali popolno integracijo digitalnih in tradicionalnih komunikacijskih rešitev, da bi naročnikom nudili še večjo podporo za rast.

Resen pretres za domačo marketinško sceno?

Agenciji Boiler se je pridružilo nekaj znanih imen marketinške industrije, med njimi Tomislav Presečki in Saša Ivan, ki sta pred kratkim zavzemala vodilne položaje v McCannu. Daniel Ackermann, direktor Degordiana, je pojasnil: »Vizija Degordiana je zagotavljati najboljšo možno kakovost za stranke; da bi to čim uspešneje naredili, smo ustvarili spin-off specializirano agencijo, s katero bomo še bolje in močneje služili svojim strankam. Tako sta v preteklosti nastala že Builtt in Enstring, danes pa Boiler. Pričakujem, da bo novonastala agencija resno pretresla domačo komunikacijsko in marketinško sceno.«

Tomislav Presečki, direktor Boilerja, dodaja: »Od danes naprej bomo strankam pomagali pri hoji skozi kaos komunikacijske tranzicije, ne da bi se sramovali tradicionalnega in ne poznavali novega. Pri tem bomo uporabili vsa orodja, da bodo naročniki dosegli največji in dolgoročen učinek na ciljno skupino.«

 

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji