bla
Aktualno

David Griner odhaja z Adweeka

David Griner, eno od najbolj znanih novinarskih imen v oglaševalskem svetu, zapušča revijo Adweek in z Ryanom Reynoldsom ustanavlja neprofitno organizacijo, ki bo neprivilegiranim mladim pomagala pri njihovih prvih korakih v oglaševalski industriji.

Američan David Griner, ki je bil zadnji dve leti mednarodni urednik ameriške marketinške revije Adweek, je za MM na srečanju ekipe tekmovanja Epica Awards na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions povedal, da je za Adweek delal petnajst let: »To je bila zame izjemna izkušnja, saj sem imel priložnost spoznati ljudi z vsega sveta, veliko nadarjenih posameznikov, ljudi z ogromno znanja in ustvarjalnim duhom. Zaradi tega sem tudi pridobil zmožnost, da povežem ljudi z novo generacijo, ki prihaja in je zelo nadarjena in veliko bolj raznolika.«

»Mladi ne vedo, da oglaševalska industrija sploh obstaja«

Po njegovih besedah je namreč največja ovira, ki mladim preprečuje, da bi začeli delati v oglaševalski industriji, da sploh ne vedo, da obstaja; ne zavedajo se, koliko različnih delovnih mest ponuja. »Zato me zelo veseli, da bomo z našo nevladno organizacijo lahko nagovorili najstnike in študente ter jih ozavestili, da obstaja na stotine služb, ki so zanimive in dobre plačane, poleg tega pa jih lahko opravljajo, od koder koli na svetu želijo,« pravi.

Nevladno organizacijo The Creative Ladder bodo vodili trije soustanovitelji, in sicer poleg Grinerja še znani ameriški igralec Ryan Reynolds, ki je njeno ustanovitev najavil tudi na glavnem odru festivala Cannes Lions, in Dionna Dorsey Calloway, ustanoviteljica blagovne znamke za življenjski slog District of Clothing. Griner bo v organizaciji opravljal funkcijo glavnega direktorja za vsebine.

Ustvarjati raznolik bazen talentov

Organizacija bo nudila vrsto programov in storitev za študente in vzhajajoče kreativne talente ter jim približevala karierne priložnosti v marketingu, oglaševanju, oblikovanju in produkciji. Tistim, ki pa že delajo na teh področjih, bo The Creative Ladder nudil izobraževanja, mentorstva, priložnosti za mreženje in vire za karierni razvoj. »Vznemirja me misel, da imamo zdaj nevladno organizacijo, ki lahko poveže vse te nadarjene mlade s priložnostmi v njihovih mestih in drugod po svetu, da si poiščejo vse te čudovite službe,« nam je navdušeno pripovedoval Griner. Pri tem imajo v mislih predvsem ranljivejše skupine mladih, ki zaradi svoje rasne ali spolne raznolikosti nimajo toliko možnosti za mreženje in karierni ravoj kot drugi kreativcu. »Ustvarjanje bolj raznolikega bazena talentov je ključni korak pri ustvarjanju pravične prihodnosti v številnih kreativnih segmentih,« pravijo v organizaciji.

V prvem letu bodo sicer v največji meri delovali v ZDA, nato pa načrtujejo, da bi dogodke, kot je festival Cannes Lions, izkoristili za to, da bi nadarjenim kreativnim ljudem predstavili zaposlitvene možnosti tudi na mednarodni ravni. »Želimo si, da bi imeli vsi ti mladi talenti možnost delovati povsod po svetu. Upamo, da bo The Creative Ladder postal globalna nevladna organizacija. No, ampak to so želje za prihodnost, saj smo stari šele dva dneva,« se nasmeje Griner. Prepričan je tudi, da za nadarjene posameznike ni prav nobene ovire, da bi dobili »čudovito« službo, le povezati jih je treba z delodajalci, ki jih potrebujejo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji