Dan PR
Aktualno

Dan PR: Kako biti junak in ne bedak?

8. oktobra se vrača Dan PR! Dan odnosov z javnostmi je sodoben, aktualen in dinamičen. Z bogatim programom omogoča komunikatorjem, da ostajajo na tekočem z najnovejšimi trendi in praksami v industriji.

Tretja različica dogodka je namenjena letnemu pregledu novosti na področju odnosov z javnostmi in odličnih komunikacijskih praks v preteklem letu. Za vse, ki se ukvarjate s komuniciranjem! Čaka vas bogat program, poln odličnih govorcev in zanimivih pogovorov. Preverite, kdo vse bo na odru Dneva PR.

Iz tujine prihajata na oder ljubljanske Festivalne dvorane dve vrhunski govorki: britanska strokovnjakinja za krizno komuniciranje Amanda Coleman in večkrat nagrajena strokovnjakinja za interno komuniciranje iz Berlina Monique Zytnik.

ZAKAJ PODJETJA ŠE VEDNO NISO PRIPRAVLJENA NA KRIZO?

Ena od ključnih tem letošnjega Dneva PR bo krizno komuniciranje s poudarkom na odgovornem ravnanju pred, med in po krizi. Amanda Coleman je bila v svoji več kot 20-letni karieri odgovorna za komunikacijo nekaterih od najresnejših incidentov, med njimi tudi za komunikacijski odziv na teroristični napad, do katerega je prišlo na koncertu Ariane Grande v areni Manchester leta 2017. Govorila bo o tem, kako se lahko komunikatorji bolje pripravijo na krizne situacije ne glede na naravo dogodka ali velikost podjetja, v katerem delujejo.

UMETNA INTELIGENCA NIMA ZVEZE Z INTERNIM KOMUNICIRANJEM. ALI PAČ?

Ena od ključnih govork na Dnevu PR Monique Zytnik bo predstavila nov koncept poglobljene komunikacije, podprte z UI in VR. »Umetna inteligenca je izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje. Poglobljena komunikacija z UI postaja nova norma in ne zgolj začasen trend,« je prepričana.

DAN PR BO POKRIVAL NAJODMEVNEJŠE ŠPORTNE DOGODKE

Čaka te tudi vpogled v ozadje in komuniciranje najpomembnejših športnih dogodkov, kot so Tour de France, olimpijske igre in Night of the Dragon. Kako se komunikacijsko lotiti tako velikih projektov? Kako uspešno rešiti vse komunikacijske izzive in se izogniti spodrsljajem? Z nami bosta med drugim Matej Avanzo, prvi človek projekta Night of the Dragon, in Alja Pahor, odgovorna za komunikacijo olimpijske reprezentance.

SLABE PRAKSE IN DOBRE PRASKE

Vedno izpostavljamo športnike, ki so na vrhuncu svoje poti, ko nizajo uspeh za uspehom. Kaj pa se zgodi, ko cilji niso doseženi ali pride do poškodbe? Na kakšen način takrat športniki komunicirajo z mediji, sponzorji in navijači? Z nami bosta dva odlična športnika, ki sta se v svoji karieri soočala tako z vzponi kot tudi s padci – Uroš Zorman, selektor moške rokometne reprezentance in eden od najboljših slovenskih rokometašev vseh časov, in Štefan Hadalin, nekdanji slovenski alpski smučar. V motivacijskem pogovoru, ki ga bo vodila športna novinarka in voditeljica Anja Hlača Ferjančič, nas bosta navdihnila, kako vztrajati kljub pritiskom in izzivom.

Priznani komunikatorji bodo predstavili osrednje domače in svetovne projekte minulega leta s področij kriznega, digitalnega in internega komuniciranja ter komuniciranja družbeno odgovornih projektov.

Vse, kar morate vedeti o komuniciranju in odnosih z javnostmi, vas čaka na enem mestu. Zagotovite si svoje mesto tukaj.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji