Čustven poziv k cepljenju
Pfizer z oglaševalsko akcijo »Zaradi tega« (»Because of This«) poskuša prepričati čim več Američanov, da bi se odločili za cepljenje proti covidu-19.
Čeprav je za nekatere cepivo težko pričakovano, se Američani ne odločajo množično za cepljenje. Pfizer se je skupaj z družbo BioNTech zato odločil, da jih bodo v to poskušali prepričati (tudi) z oglaševalsko akcijo, ki igra na njihova čustva. Če so aprila 2020 predstavili akcijo s sloganom »Znanost bo zmagala« (»Science will win«), so se zdaj odločili za oglase, s katerimi poskušajo ljudi postaviti v življenjske situacije, ki trenutno niso nekaj samoumevnega.
Zakaj bi se cepili? Ker bi potem lahko novico o tem, da pričakujete otroka, bodoči babici sporočili osebno. Ker bi se lahko dedek igral s svojo vnučko. Ker bi oče lahko svojega otroka pozdravil drugače kot preko steklenih vrat. Ker bi se prijatelji spet lahko objemali. To so scenariji štirih kratkih posnetkov, ki se končajo s pozivom: »Znanost vam to lahko omogoči, vi pa to lahko uresničite.« Oglase bodo te dni začeli predvajati na družbenih omrežjih Pfizerja, BioNTecha in nekaterih ameriških zdravniških združenj.