covid
Aktualno

Čustven poziv k cepljenju

Pfizer z oglaševalsko akcijo »Zaradi tega« (»Because of This«) poskuša prepričati čim več Američanov, da bi se odločili za cepljenje proti covidu-19.

Čeprav je za nekatere cepivo težko pričakovano, se Američani ne odločajo množično za cepljenje. Pfizer se je skupaj z družbo BioNTech zato odločil, da jih bodo v to poskušali prepričati (tudi) z oglaševalsko akcijo, ki igra na njihova čustva. Če so aprila 2020 predstavili akcijo s sloganom »Znanost bo zmagala« (»Science will win«), so se zdaj odločili za oglase, s katerimi poskušajo ljudi postaviti v življenjske situacije, ki trenutno niso nekaj samoumevnega.

pfizer

Zakaj bi se cepili? Ker bi potem lahko novico o tem, da pričakujete otroka, bodoči babici sporočili osebno. Ker bi se lahko dedek igral s svojo vnučko. Ker bi oče lahko svojega otroka pozdravil drugače kot preko steklenih vrat. Ker bi se prijatelji spet lahko objemali. To so scenariji štirih kratkih posnetkov, ki se končajo s pozivom: »Znanost vam to lahko omogoči, vi pa to lahko uresničite.« Oglase bodo te dni začeli predvajati na družbenih omrežjih Pfizerja, BioNTecha in nekaterih ameriških zdravniških združenj.

 

Intervju

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

alenka kesar
04. 01. 2021

Alenka Kesar je javnosti znana kot nekdanja voditeljica oddaje Vizita, po slovesu od…

Naši avtorji