covid
Aktualno

Čustven poziv k cepljenju

Pfizer z oglaševalsko akcijo »Zaradi tega« (»Because of This«) poskuša prepričati čim več Američanov, da bi se odločili za cepljenje proti covidu-19.

Čeprav je za nekatere cepivo težko pričakovano, se Američani ne odločajo množično za cepljenje. Pfizer se je skupaj z družbo BioNTech zato odločil, da jih bodo v to poskušali prepričati (tudi) z oglaševalsko akcijo, ki igra na njihova čustva. Če so aprila 2020 predstavili akcijo s sloganom »Znanost bo zmagala« (»Science will win«), so se zdaj odločili za oglase, s katerimi poskušajo ljudi postaviti v življenjske situacije, ki trenutno niso nekaj samoumevnega.

pfizer

Zakaj bi se cepili? Ker bi potem lahko novico o tem, da pričakujete otroka, bodoči babici sporočili osebno. Ker bi se lahko dedek igral s svojo vnučko. Ker bi oče lahko svojega otroka pozdravil drugače kot preko steklenih vrat. Ker bi se prijatelji spet lahko objemali. To so scenariji štirih kratkih posnetkov, ki se končajo s pozivom: »Znanost vam to lahko omogoči, vi pa to lahko uresničite.« Oglase bodo te dni začeli predvajati na družbenih omrežjih Pfizerja, BioNTecha in nekaterih ameriških zdravniških združenj.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji