Cuckoo
Aktualno

Cuckoo Cups s spletno prodajo presega vse rekorde

Številni samostojni podjetniki se v tem času soočajo z izgubo dohodka, pri tem pa je veliko takšnih, ki kljub krizi ostajajo pozitivno naravnani. Osredotočili so se predvsem na prodajo preko spleta.

»Trenutna situacija s številnih vidikov ni idealna; še posebej težko je za majhna podjetja. Tudi naša blagovna znamka je bila – in še vedno je –, postavljena pred izziv,« pravi Nina Majcen, direktorica Cuckoo Cups. Ko je epidemija začela kazati zobe, je bil njihov nagonski odziv strah in pričakovanje najslabšega. »Težko se je nasmejati in iti na delo, ko se spreminjajo vsi družbeni, socialni in nakupovalni vzorci. In strah pred neznanim je bil vsekakor prisoten tudi pri nas. A ne za dolgo! Kmalu ga je zamenjal optimizem in ekipa Cuckoo Cups je kreativna, kot že dolgo ne. V času epidemije in poostrenega nadzora smo uspeli celo preseči dosedanje rekorde spletne prodaje, idej in projektov za prihodnost pa je ogromno,« pravi.

Ljudem so ponudili, kar so potrebovali

Nina Majcen je prepričana, da se jim je uspelo obdržati nad gladino (tudi) zaradi dosedanjega neutrudnega in srčnega dela. »Še preden se je 'svet ustavil', smo že imeli pripravljeno darilno kolekcijo za materinski dan. Lani se je za zelo uspešno izkazala ideja, da smo darilom dodajali ročno napisana posvetila, ki so nam jih sporočili kupci sami. Nastalo je preko 500 posvetil in številna od njih so nas ganila do solz. Ko smo videli prve znake, da se letos darila praktično ne bodo več kupovala na klasičen način, torej v nakupovalnih središčih, smo prodajo v celoti prestavili na splet. Že pred tem smo bili močno prisotni na družbenih omrežjih, v tem času pa smo še okrepili pojavnost preko plačanih in dobro nastavljenih oglaševalskih akcij,« pravi Nina Majcen.

Ljudem so ponudili, kar so potrebovali, reševali so njihovo težavo. »Vsak si namreč želi razveseliti mamo in/ali babico na materinski dan. V težkih časih je ta želja še toliko bolj prisotna, letos pa jih niti obiskati niso mogli. Po tehtnem razmisleku smo se odločili za darilne pakete. Odposlali smo jih z navadno in ne s priporočeno pošto, zato da so bili paketki dostavljeni naravnost na domove. Seveda smo z izbiro navadnega pošiljanja tvegali nesledljivost paketov, ampak včasih je sreča na strani pogumnih!« pravi. Prav tako so izboljšali izkušnjo nakupovanja v spletni trgovini, kjer je pri zaključku nakupa zelo preprosto označiti, da se paketek dostavi neposredno na naslov obdarovanca in ne na naslov plačnika.

Svet se digitalizira, čemur se je treba prilagoditi

Sogovornica pravi, da se v njihovem malem podjetju dobro zavedajo, da se ustaljeni vzorci vedenja spreminjajo. »To je razvidno tudi iz raziskave MOSS, ki kaže, da se je obiskanost spletnih strani v marcu 2020 povečala za 20 odstotkov. Svet se digitalizira, tudi starejše generacije so začele uporabljati aplikacije, kot sta WhatsApp in Viber. Moja mami je pred nekaj dnevi opravila svoj prvi spletni nakup in verjamem, da ni edina. Če se lahko spremembam prilagodijo stare in mlade generacije, je prav, da se prilagodimo tudi podjetniki. Kajti verjamem, da takšna kriza pokaže, kdo premore tisto pravo srčnost, dobro voljo in izvirne ideje,« je prepričana Majcnova.  

Delež od prodaje izdelkov #ostajamdoma v dobrodelne namene

Sami so povsem na novo začrtali projekte za leto 2020. Sprejeli so številne nove odločitve, predrugačili poslovanje in se hitro odzvali na trenutno situacijo.Pred nekaj dnevi so tako izdali novo kolekcijo oz. nove potiske, ki imajo v teh dneh še toliko bolj močno sporočilo. »Od vsakega prodanega emajliranega izdelka, označenega z #ostajamdoma, bomo en evro podarili v dobre namene. Izbrali smo društvo Kralji ulice, saj želimo tudi mi pomagati ljudem in vračati skupnosti, sploh v teh časih. Potisk 'Dom je tam, kjer je srce' pa je nastal že pred dvema letoma, a besede še nikoli niso tako močno odmevale.Ti izdelki nas opozarjajo, da hiša postane dom, ko jo napolnimo z ljubeznijo, in srčno upamo, da so vsi slovenski domovi v teh časih srečni. Prav tako nam bodo ti izdelki v spomin in opomin, ko bo epidemija le še oddaljena stvar iz preteklosti,« je optimistična Nina Majcen.

»Svet potrebuje več lokalnih, trajnostnih in okolju prijaznih stvari«

Kot dodaja, imajo še veliko projektov za prihajajoče mesece. Najpomembneje zanje pa je, da še naprej širijo srčno in pristno slovensko zgodbo. »Svet potrebuje več lokalnih, trajnostnih in okolju prijaznih stvari in mi želimo, da se to v celoti odraža preko vseh naših izdelkov. Govorimo torej tudi o novi embalaži za določene izdelke in številnih novostih, o katerih pa žal še ne moremo govoriti na glas,« zaključi sogovornica, ki pravi, da so v teh dneh našli čas tudi za to, da naredijo stvari, za katere prej ni bilo časa. Zanje to pomeni postavitev nove spletne strani in prenova z angleško različico, ki bo omogočala tudi lažje naročanje njihovih izdelkov v tujino.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji