bla
Aktualno

Cristiano Ronaldo in prehranski nasvet za štiri milijarde dolarjev

Cristiano Ronaldo je s svojo potezo na novinarski konferenci razveselil športno javnost, malo manj pa sponzorja prvenstva Coca-Colo. Glavno vprašanje pri tem je, ali bo ostal nekaznovan.

Cristiano Ronaldo je po ponedeljkovi tekmi z Madžarsko na ponedeljkovi novinarski konferenci poskrbel za potezo, ki je marsikoga navdušila pa tudi zelo razjezila. Z mize je odmaknil steklenički Coca-Cole (sponzorja prvenstva), nanjo postavil pastenko vode in vzkliknil: »Voda (agua), ne Coca-Cola!« Portugalec je znan po zdravem načinu življenja in izredni telesni pripravljenosti, kar mu pri 36. letih omogoča, da še vedno igra na najvišji ravni. Ker pa z 11 goli novopečeni najboljši strelec evropskih prvenstev svojih prehranskih načel ni delil na primer na Instagramu, ampak na tiskovni konferenci evropskega prvenstva v nogometu, je situacija nekoliko bolj kompleksna. Med drugim tudi zato, ker se je vrednost delnice Coca-Cole znižala za 1,6 odstotka oziroma je padla s 56,1 dolarja na 55,22 dolarja, vrednost korporacije pa se je z 242 milijard (okrog 203 milijarde evrov) znižala na 238 milijard dolarjev (dobrih 199 milijard evrov).

Ali bo Ronaldo ostal nekaznovan?

Za Blaža Tomažina Bolcarja, strokovnjaka za športno pravo in odvetnika, omenjeni dogodek v prvi vrsti razkriva, kako veliko moč ima lahko blagovna znamka samega športnika in kaj lahko športnik s pravo strategijo doseže v širšem gospodarskem in družbenem okolju. Poudarja, da Ronaldo, ki predstavlja eno od največjih blagovnih znamk med športniki, na novinarski konferenci ni zgolj umaknil stekleničk, ampak je s svojo potezo tudi pozval javnost, naj pije vodo, ob tem pa je dogodek UEFE praktično izkoristil za negativno kampanjo proti njenemu sponzorju.

»Njegovo potezo lahko sicer z vidika zdravega načina življenja pozdravimo, vendar se sprašujem, ali bo ostala nekaznovana. Prepričan sem namreč, da je Ronaldo z umikom stekleničk Coca-Cole kršil pravila UEFE glede obnašanja na novinarskih konferencah, saj ima Coca-Cola kot sponzor skoraj zagotovo pogodbeno dogovorjeno pravico do promocijskega umeščanja izdelkov oziroma tako imenovanega 'product placementa' na novinarskih konferencah. Do padca vrednosti delnic Coca-Cole je torej prišlo zaradi Ronaldovega dejanja, ki predstavlja kršitev pravil. Vsekakor bo zanimivo spremljati, kako bo v tem primeru ravnala Coca-Cola in posledično tudi UEFA,« je povedal Bolcar.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji