womb
Aktualno

Cresta razkriva posebne nagrade

Na mednarodnem oglaševalskem tekmovanju za nagrade Cresta so razkrili dobitnike posebnih nagrad. Najboljši agencijski mreži ostajata BBDO in Serviceplan, agencija Dentsu pa je prejemnica nove, »predsednikove« nagrade.

BBDO je drugič zapored prejel nagrado za najboljšo agencijsko mrežo, njihova londonska pisarna AMV BBDO pa je postala najboljša agencija leta. Za uspeh je najbolj zaslužna njihova oglaševalska akcija za naročnika Essity in blagovno znamko Bodyform/Libresse, za katero so ustvarili uspešen kratek film #wombstories, ki je sledil lanski oglaševalski uspešnici »Viva La Vulva«. Za akcijo so prejeli kar štiri velike nagrade, kar je polovica vseh, ki jih je podelila 120-članska žirija.

David Lubars, glavni kreativni direktor BBDO Worldwide, je ob prejemu nagrade povedal, da si bodo še naprej prizadevali za ustvarjalno odličnost, ki je ena od njihovih največjih prioritet.

Najboljša neodvisna mreža leta je postala skupina Serviceplan iz Münchna, letos pa so prvič podelili tudi novo, »predsednikovo« nagrado (President’s Award). Nagrada je namenjena poudarjanju posebnega prispevka podjetja, posameznika ali naročnika h kreativnosti, podelili pa so jo tokijski pisarni agencije Dentsu. Alan Page, predsednik Creste, je ob podelitvi nagrade povedal, da je Tokio obiskal v začetku leta, tik pred pandemijo, in številna protislovja Japonske so ga presenetila. »Zdi se, da se japonska sodobnost spopada s spoštovanjem tradicije, njihova stroga urejenost s kulturno živahnostjo in njihova estetska občutljivost z močjo gospodarstva in industrije. Ko sem pregledoval prijave iz Dentsuja, sem imel občutek, da so se vsa dela združila v eno samo izjemno umetniško delo za širok spekter zelo različnih naročnikov,« je povedal.

Nagrajenci

Agencijska mreža leta:

  1. BBDO Worldwide
  2. BETC

Agencija leta:

  1. AMV BBDO
  2. 72andSunny, Los Angeles

Neodvisna mreža leta:

Serviceplan

Nagradi žirije:

»Maurten Unofficial« (Akestam Holst)

»Second Chance« (Casanova McCann)

Predsednikova nagrada:

Dentsu

Na Cresti sta bili nagrajeni tudi dve slovenski deli - »Mlečne knjige«, ki so jih v Futuri DDB zasnovali za naročnika Spar Slovenija, so prejele bronasto nagrado v kategoriji ambientalnih in izkustvenih projektov, »Knjiga JB Restavracija« (prav tako delo agencije Futura DDB) pa v dveh kategorijah, in sicer za oblikovanje tiskanih publikacij ter za obrtniške veščine.

Med regijskimi oglaševalskimi projekti velja omeniti tudi dva hrvaška. To je dobitnica srebrne nagrade, akcija »Dvojni namen za višji namen«, ki so jo za toaletni papir Violeta zasnovali v agenciji Saatchi&Saatchi Hrvaška ter »Kdor pije, ta plača«, ki jo je za Hrvaški zavod za javno zdravstvo pripravila zagrebška agencija Bruketa & Žinić & Grey in se je uvrstila v ožji izbor.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji