jimmy
Aktualno

Čokolada, pri kateri je vse drugače

Atlantic Grupa je prvič v zgodovini predstavila popolnoma novo blagovno znamko čokolade Jimmy Fantastic, ki jo je pospremila tudi učinkovita oglaševalska akcija.

Posebnost čokolade (poleg okusa) je, da jo opisujejo kot »najmasivnejšo« čokolado, kar jih lahko kupite. »Prisluhnili smo trgu, izvedeli, česa si ljudje želijo, in se odločili izdelati najbolj velikodušno porcijo čokolade. Koščki čokolade so postali megakosi, vse druge čokolade pa so v primerjavi z našo videti, kot da je čez njih zapeljal valjar. Vse smo naredili drugače, ker je tudi Jimmy Fantastic takšen – drugačen. Ime, dizajn, embalaža, teža, okusi … Razvili smo povsem novo in izvirno znamko čokolade z izjemno masivnimi koščki za vse, ki želijo v življenje zagristi konkretneje,« pravijo.

Pri pripravi oglaševalske akcije so sodelovali z več agencijami; mednarodni Pearlfisher je poskrbel za zasnovo blagovne znamke, od imena in barve do oblikovanja, hrvaški Spellcaster za kreativno in nekoliko drznejše in zabavno tekstopisje ter za televizijski oglas, slovenski Drom za idejno zasnovo akcije v digitalnem okolju, besedila (Joke arena), celotno oglaševalsko gradivo in za vodenje družbenih omrežij, medtem ko Kreatorij skrbi za uporabniško izkušnjo, spletno oblikovanje dizajn ter tehnično izvedbo spletnega mesta in kampanjskega dela Joke Arene.

Nadpovprečni rezultati

Oglaševalska akcija poteka celovito na vseh kanalih, in sicer na televiziji, radiu in na zunanjih plakatnih površinah, velik del pa tudi na digitalnih kanalih, kjer so v ospredju družbena omrežja. »Prisotni smo na Facebooku in Instagramu, v kratkem bomo tudi na TikToku. Veliko pozornost je požela naša digitalna oglaševalska akcija, ki uporabnikom omogoča, da brezplačno prejmejo čokolado na dom, rezultati pa so bili že po nekaj dnevih nadpovprečni,« pravijo v Atlantic Grupi. Novo čokolado so predstavili tudi v lokalnih medijih oz. portalih, niso pa zanemarili niti oglaševanja na Googlu.

Odličen odziv uporabnikov na oglaševalsko akcijo in na samo blagovno znamko oz. na čokolado dokazuje tudi veliko število pozitivnih komentarjev uporabnikov, ki pošiljajo sporočila preko e-pošte in družbenih omrežij. V slabih dveh tednih je spletno mesto obiskalo več kot 130.000 obiskovalcev, ki so se na strani zadržali več kakor tri minute z izredno nizko stopnjo odstopa (manj kot 25 %). Skoraj 60.000 obiskovalcev si je ustvarilo profil, objavili so več kot 13.000 šal in zanje glasovali več kot 130.000-krat. V tem času so na Instagramu dobili več kot 2200 sledilcev (njihova vključenost pa je krepko nad 10 % in nad povprečjem industrije), na slovenski in hrvaški Facebookovi strani pa imajo 4500 sledilcev.

jimmy

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji