glasb
Aktualno

Cene slovenskih glasbenikov so narasle skoraj za tretjino

Začenja se sezona dogodkov, organizatorjem, ki bodo zanje najemali glasbenike, pa lahko izbor olajša nov portal, na katerem lahko primerjajo njihove cene. Objavljamo tudi podatke o cenah glasbenikov.

Portal Omisli.si je namenjen primerjavi ponudb glasbenikov, saj lahko z le nekaj kliki pridobite do sedem ponudb glasbenikov. To vam olajša izbiro izvajalca, saj vidite, kdo najbolj ustreza vašemu dogodku in proračunu.

»Od 150 evrov za solista do 5.900 evrov za večje dogodke«

Na Omisli.si ugotavljajo, da se povprečne cene najema glasbenikov razlikujejo glede na tip izvajalca, vrsto dogodka, regijo in sezono. Analizirali so podatke in objavili rezultate, ki ponujajo podroben vpogled v cenovne razpone na trgu.

»Glede na vrsto zasedbe stroški segajo od 150 evrov za solista do 5.900 evrov za večje dogodke z daljšim programom. Povprečna cena najema glasbenika znaša približno 950 evrov, pri čemer so ansambli in skupine s štirimi ali več člani najdražja izbira. Didžeji imajo cenovno prilagodljiv razpon, ki sega od 350 do 1.500 evrov, medtem ko se stroški duetov in tričlanskih zasedb običajno gibljejo med 400 in 3.000 evrov,« pravijo.

Večje povpraševanje po glasbenikih spodbuja rast njihovih cen

Dodajajo, da so v zadnjem letu cene za glasbenike narasle za približno 10 odstotkov, kar pripisujejo večji priljubljenosti in povpraševanju po njihovih storitvah. Največje povišanje cen beležijo solisti, pri katerih so ponekod stroški narasli za 30 odstotkov, medtem ko so skupine in ansambli svoje cene prilagodili v povprečju za 5 do 20 odstotkov.

Intervju

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

Naši avtorji