četrta pot
Aktualno

Celovite kadrovske IT-rešitve za učinkovito vodenje zaposlenih

Podjetje Četrta pot ima za seboj več kot 30 uspešnih let, zdaj pa predstavlja svoj najnovejši produkt, ki so ga poimenovali KADRIS 4 Cloud. Namenjen je podjetjem do 200 zaposlenih, ponuja pa module za upravljanje kadrov in delovnega časa.

Četrta pot je 90-članska ekipa vrhunskih IT-strokovnjakov, ki razvija programske in strojne rešitve, povezane s poslovnimi procesi v podjetjih s področij kadrovskega upravljanja zaposlenih, registracije delovnega časa, kontrole dostopa ter obračuna in outsourcinga plač.

Že več kot desetletje so na trgu prisotni s spletno aplikacijo KADRIS 4, ki pokriva kadrovske procese v zasebnih in javnih podjetjih. Gre za zelo razdelan IT-sistem, ki je v bistvu enotna platforma, na kateri so trije večji sistemi – kadrovski, registracijski in plačni.  

Nova blagovna znamka

Produkt nenehno razvijajo in dopolnjujejo – pred dvema letoma so pripravili nov uporabniški vmesnik (GUI), kamor so aplikacijo preselili oz. jo še selijo, zdaj pa iz KADRIS 4 razvijajo sodobnejšo, predvsem pa še bolj uporabno blagovno znamko, KADRIS 4 Cloud.

»Logika produkta KADRIS 4 Cloud bo zelo podobna našemu obstoječemu produktu MiniRIS, le da je namenjena srednje velikim podjetjem – do 200 zaposlenih. Osnovna ideja izhaja iz potreb trga, zato ni bilo dovolj samo razširiti bazena uporabnikov znotraj podjetja, ampak tudi dodati module ali funkcionalnosti, ki jih ta segment podjetij pri upravljanju svojih zaposlenih dejansko potrebuje. Zato smo tudi razširili portfelj in najbolj enostavnim modulom za upravljanje delovnega časa – kar zajema spletno ali mobilno registracijo, evidenco dela izven delovnega mesta – od doma, na terenu, različnih lokacijah, najave in odobritve odsotnosti med delovnim časom, načrtovanje in odobritve dopustov, avtomatski zajem elektronskih bolniških listov iz portala SPOT, potne naloge, izvoz podatkov v plačni sistem – dodali še kadrovske module. Ti se bolj vežejo na izobraževanje, letne razgovore, oddajo zaposlitvenih M-obrazcev na ZZZS in pregled nad evidenco ključnih kadrovskih področij. Tu torej ne gre samo digitalizacijo administrativnega dela, ampak za dinamično in strateško načrtovanje ter razvoj zaposlenih ob pomoči spletne aplikacije,« pripoveduje Katja Kavčič, vodja marketinga v podjetju Četrta pot.

Kljub temu, da med naročniškimi paketi rešitev znamke KADRIS 4 Cloud uporabnikom za zdaj še niso na voljo plačni moduli, je na voljo modul, ki omogoča izvoz evidence delovnega časa v kateri koli plačni sistem, ki ga podjetje uporablja za obračun plač.

Prehod iz paketnih rešitev MiniRIS v nove naročniške pakete KADRIS 4 Cloud je pravzaprav nadgradnja oz. kombinacija najbolj uporabnih in cenovno privlačnih obstoječih rešitev z dodano registracijo delovnega časa na mobilni platformi iOS in Android, avtomatskim zajemom elektronskih bolniških listov ter kadrovske rešitve – gre torej za razširitev in preznamčenje že obstoječega produkta, ki bo odslej na voljo z novim imenom, novo vsebino in v novi komunikacijski podobi.

Sodoben pristop k uporabi njihovih rešitev

Pri snovanju nove storitve so izhajali iz dejstva, da povprečna doba uporabe aplikacije KADRIS 4 znaša od osem do deset let in da naj bi bilo do leta 2023 kar 95 % novih IT-postavitev postavljenih v oblaku. Želeli so tudi izboljšanje uporabniške izkušnje s strani vodje in zaposlenega in prilagodljivost aplikacije različnim poslovnim okoljem. »Vedeli smo, da za to pot potrebujemo nov produkt, ki bo postavljen na način, da ga bodo novi uporabniki ob nakupu takoj in samostojno začeli uporabljati ob privlačni mesečni naročnini,« pravi Katja Kavčič.

Iz prej omenjenih modulov so naredili nabor najbolj uporabnih funkcionalnosti (features), ki bodo uporabnikom na voljo v treh »paketih« – majhnem, srednjem in velikem. Trgu bodo tako predstavili rešitev po konkurenčni ceni, uporabnikom pa bodo na voljo video tutoriali, da bodo ozadje produkta čim prej osvojili in našli kombinacijo, primerno svojim potrebam.

»Na trgu smo že več kot 30 let in smo pionirji digitalizacije slovenskih podjetij in organizacij. Kot dodana vrednost ali konkurenčna prednost, ki jo želimo ohraniti, se je izkazalo zaupanje v naše rešitve zato, ker smo slovensko podjetje z avtorskimi poslovnimi rešitvami. Naš gorenjski značaj, znan po trdoživosti in delavnosti, nas vztrajno usmerja v prihodnost, zato ima naš nov produkt zelo sodoben pristop k uporabi naših rešitev, je uporabnikom še bolj prijazen in enostaven,« še dodajajo na Četrti poti.  

 

dnk

Podjetje Četrta pot pripravlja tudi brezplačni spletni dogodek, na katerem bodo različni govorci predstavili, kako se s kakovostno aplikacijo znebite kaosa pri obvladovanju nepregledne množice kadrovskih podatkov in podatkov o evidenci delovnega časa. Dogodek bo na sporedu 15. aprila 2021. Prijavite se lahko na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji