Cekin.si v letu 2020 s skoraj 50-odstotno rastjo
Portal Cekin.si je v letu 2020 zabeležil skoraj 50-odstotno rast in mesečni rekord obiskanosti. V marcu 2020 pa je dosegel kar 251.649 unikatnih uporabnikov.
Ustvarjalci portala uspeh pripisujejo dejstvu, da bralci prepoznavajo koristnost vsebin, ki se dotikajo varčevanja, kreditov, nepremičnin, kariere, izobraževanj, davkov in splošnih nasvetov za urejeno finančno življenje. Cekin.si si že vseskozi prizadeva, da so vsebine namenjene širokemu krogu bralcev, med njimi pa so vse starostne skupine in celoten razpon dohodkovnih razredov. Urednica portala Mira Matkovič ob tem izpostavlja: »Odlični rezultati v kriznih časih dokazujejo tudi, da smo zaupanja vreden vir informacij. Našo stran obiskujejo in prebirajo vse generacije, z ekipo pa se bomo še naprej trudili, da jim prav vsak dan postrežemo z uporabno vsebino, ki jim bo olajšala pomembne odločitve. Že od samega začetka je naše vodilo »Za vsak žep«. Tako bo ostalo tudi v letu 2021.«
Teme, ki ohranjajo obstoječe uporabnike in prepričajo nove
Tudi Tina Grbac, odgovorna urednica tematskih portalov v medijski hiši Pro Plus, pod okrilje katere sodi tudi portal Cekin.si, ocenjuje, da so rezultati plod dobrega dela in premišljene strategije. »Leta 2018 smo postavili novo strategijo portalov, ki temelji na zadrževanju in ponavljajočih obiskih obstoječih uporabnikov, hkrati pa dodajanju posameznih segmentov za pridobivanje novih. Na eni strani želimo dodati več kakovostne 'zimzelene' vsebine, po drugi pa sledimo novim trendom in novim distribucijskim kanalom. Veliko časa vlagamo tudi v segmentirano obveščanje bralcev v različnih e-novičkah. Povezali smo se z različnimi novimi strokovnjaki, kar še dodatno bogati vsebino. Veliko truda vlagamo v aktivacijo bralcev in pridobivanje povratnih mnenj. Rezultati kažejo, da je strategija pravilna in so potrditev, da delamo dobro,« je zadovoljna.