Cannes Lions 2019
Aktualno

Cannes Lions: Najboljše agencije desetletja

Čeprav je kanska festivalska palača letošnjega junija samevala, so se organizatorji festivala Cannes Lions odločili, da razkrijejo najkreativnejše agencije v zadnjem desetletju.

V poročilu Lions Creativity Report of the Decade, ki so ga predstavili na spletnem dogodku Lions Live, ki je potekal od 22. do 26. junija 2020, so objavili šest regionalnih agencij desetletja in še šest globalnih dobitnikov drugih nagrad, ki so vsak po svoje zaznamovali preteklo desetletje, in sicer agencijsko mrežo, holdinško družbo, agencijo, neodvisno agencijo, oglaševalca in produkcijsko hišo desetletja.

»Z vstopom v novo desetletje je pomembno ohraniti spomin na dela, ki so naš kreativni steber in so merilo uspešnosti za nadaljnjih deset let,« je izid poročila pospremil Simon Cook, direktor Cannes Lions. Kot dodaja, kreativna podjetja vzdržujejo visoko raven kreativne odličnosti, pri čemer se vsako leto znova prilagajajo, razvijajo in inovirajo. »Veliko se lahko naučimo od tistih, ki nenehno ustvarjajo dela, ki spreminjajo pravila igre. Presegajo omejitve in ovire ter postavljajo vedno višjo lestvico za prihodnost kreativnosti.«

Rezultati so naslednji:

Regionalna oglaševalska agencija desetletja: Evropa

  1. adam&eveDDB London, Velika Britanija
  2.  AMVBBDO London, Velika Britanija
  3. Ogilvy Paris, Francija

Zmagovalna evropska agencija desetletja, adam&eveDDB London, je v zadnjih desetih letih prejela 8 velikih kanskih levov, leva za kreativno učinkovitost ter 27 zlatih, 46 srebrnih in 59 bronastih levov.

Regionalna oglaševalska agencija desetletja: Severna Amerika

  1. Wieden+Kennedy Portland 
  2. BBDO New York
  3. Droga5 New York

Regionalna oglaševalska agencija desetletja: Latinska Amerika

  1. AlmapBBDO São Paulo, Brazilija
  2. Ogilvy Brasil São Paulo, Brazilija
  3. VMLY&R (Y&R São Paulo), Brazilija

Regionalna oglaševalska agencija desetletja: Pacifik

  1. Colenso BBDO Auckland, Nova Zelandija
  2. Clemenger BBDO Melbourne, Avstralija
  3. Leo Burnett Sydney, Avstralija

Regionalna oglaševalska agencija desetletja: Azija

  1. Dentsu Inc. Tokyo, Japonska
  2. Hakuhodo Inc. Tokyo, Japonska
  3. Ogilvy Bangkok, Tajska

Regionalna oglaševalska agencija desetletja: Bližnji vzhod in Afrika

  1. VMLY&R Dubai (Y&R Dubai), Združeni arabski emirati
  2. TBWA\Hunt\Lascaris Johannesburg, Južna Afrika
  3. Ogilvy Johannesburg, Južna Afrika

Oglaševalska agencija desetletja:

  1. AlmapBBDO São Paulo, Brazilija
  2. Wieden+Kennedy Portland, ZDA
  3. BBDO New York, ZDA

Neodvisna oglaševalska agencija desetletja:

  1. Wieden+Kennedy Portland
  2. Droga5 New York
  3. Forsman & Bodenfors (2010-2016)

Agencijska mreža desetletja:

  1. BBDO Worldwide
  2. Ogilvy
  3. DDB Worldwide

Agencijski holding desetletja:

  1. WPP
  2. Omnicom
  3. Interpublic Group

Produkcijska hiša desetletja

  1. MJZ, ZDA
  2. Smuggler, ZDA
  3. O Positive Films USA

Oglaševalec desetletja:

  1. Procter & Gamble 
  2. Nike
  3. Volkswagen

Intervju

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Športne televizije smo bile med najbolj prizadetimi dejavnostmi, saj je bila naša osnovna dejavnost, t. i. core business, prekinjena praktično po…

Naši avtorji